Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir virkelig frustrert av dette.
For en tid tilbake møtte jeg en mann, og i begynnelsen gikk alt veldig bra. Etterhvert dabbet det av, og det har nå gått nesten 1 mnd uten at vi har hatt kontakt. Her om dagen tok han kontakt igjen og ville møte meg nå i helga. Sa ja til det, men nå har han ikke nevnt ett ord. Vi pratet på telefonen før idag, han sa han skulle ringe meg om en liten stund. Dette er nå 3 timer siden. Siden vi er venner på facebook kan jeg se at han er pålogget. 

Spørr han bare for å "sjekke" om jeg har andre planer eller ikke?
Han kan jo ikke virke så veldig interessert. 

Og hvordan i alle dager kan jeg ta dette opp med han?

Anonymous poster hash: 85b38...145
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sitt å vent på han! Finn på noe annet! Neste gang dere er sammen- spør han hva han vil.

Etter å knapt latt høre fra deg på en mnd(dersom det ikke er noen spes grunn) så er han ikke så veldig intr hvertfall

Anonymous poster hash: 35ae2...aee

Skrevet

Han er nok ikke interessert i noe annet enn sex, eller bare oppmerksomhet, holde deg på gress.

Jeg hadde ikke giddet å holde på med en slik fyr, du bare kaster bort tiden og følelsene dine.

Lite respekt i det å bare utebli, ikke følge opp det han selv sier osv. Han virker som en fyr som er ute etter "noe bedre", men som holder deg på gress sånn i tilfelle det ikke skulle dukke opp noe han begjærer mer.

Tar han kontakt nå likevel så sier du bare at siden du ikke hørte mer fra ham så har du lagt andre avtaler. Så ser du på reaksjonen hans. Jeg tror ikke jeg hadde giddet å legge så mye energi i ham at jeg hadde giddet å ta det opp med ham, bare sagt fra om at dere trolig ikke passer for hverandre, for du gidder ikke bruke tid på noen som ikke holder ord og som ikke gidder være tilstede.

Anonymous poster hash: e3a31...165
Skrevet

Han er ikke interessert. Har sikkert noe på gang med flere, og prøver å holde deg varm mens han prøver litt forskjellige. Dessverre mange som er sånn...

Anonymous poster hash: dc522...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...