Gå til innhold

Mali i idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en navntråd her inne ang Mali, jeg hadde aldri hørt om henne og gikk på YouTube for å se...

Ble helt kvalm her jeg satt, så utrolig ufyselige og grusomme dommere!?!?!

Hvordan kan noen få seg til å være så stygg mot et annet menneske 😢

Stakkars, stakkars lille jente!!

Anonymous poster hash: 1d6ff...c89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Du skjønte ikke at hun bare tullet? :D Hun har vært intervjuet mange ganger etterpå og sagt at det bare var tull fra hennes side. Hun ville ha den reaksjonen som hun fikk fordi da ble hun kjendis og det stemte ganske bra en stund.

Anonymous poster hash: c2198...ed7
Skrevet

Haha! Du skjønte ikke at hun bare tullet? :D Hun har vært intervjuet mange ganger etterpå og sagt at det bare var tull fra hennes side. Hun ville ha den reaksjonen som hun fikk fordi da ble hun kjendis og det stemte ganske bra en stund.

Jeg har forstått at HUN tullet, men nå er det dommerene jeg reagerer på, og DE tuller ikke. De er jo helt jævlige!

Om hun tullet eller ei, ingen fortjener at noen er så grusom mot deg!

Mali tullet, men det er hundrevis av seriøse jenter som er som henne, og fortjener ikke de mer respekt?

Skrevet

Jeg har forstått at HUN tullet, men nå er det dommerene jeg reagerer på, og DE tuller ikke. De er jo helt jævlige!

Om hun tullet eller ei, ingen fortjener at noen er så grusom mot deg!

Mali tullet, men det er hundrevis av seriøse jenter som er som henne, og fortjener ikke de mer respekt?

Ikke om de er like dårlige og frekke som hun var

Skrevet

Jeg så kanskje ikke alt, fikk ikke med meg at hun var frekk?

Og om hun ble frekk etter å ha blitt kalt det ene stygge etter det andre, er det ikke så rart.

Noen mennesker tror oppriktig de er veldig flink til noe de kanskje ikke er så flinke til. Kan man ikke si det på en skikkelig måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...