Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Har alltid hatt mye bisarre drømmer, men ikke så ofte jeg husker såpass at jeg klarer å formulere det. Men i natt hadde jeg følgende drøm: Jeg var på Grunerløkka i Oslo, ca ved Olaf Ryes plass. Jeg skulle på en Karpe Diem konsert, som jeg ikke var sikker på hvor var, men trodde konsertstedet var i nærheten. Jeg ser en ung kelner så i en port, og går bort og spør om han vet hvor det er. Han sender meg i riktig retning, men jeg kommer meg ikke frem dit jeg skal, for 3 menn med Downs syndrom sperrer veien for meg, og rapper i mikrofoner og later som de er Karpe Diem. Den ene er spesielt nærgående, har ansiktet helt oppi meg mens han synger og skaper seg. Da ser jeg han unge kelneren igjen, og jeg sier at han er kjæresten min, da backer Downs-gjengen ( no offence) unna. Det ender med at han blir med hjem, som er et som der flere ukjente sover på gulvet. jeg ligger på magen og han oppå meg, og jeg stryker han langs hoftene, men vi har ikke sex, det er ikke noe seksuell spenning. Når jeg våkner ligger han og ser på meg, eller, det er det jeg tror. Så snur jeg meg og ser at han ser på en baby og ei ung jente som sitter i en sofa. Hun sier til meg: "Du kan godt gi ham telefonnummeret ditt, men han pleier ikke å ringe..." Så sier jeg " Ok, men hvis han vil kan han jo få nr mitt av ..... ( husker ikke navnet jeg sa). Så gikk jeg derfra, og jeg visste plutselig at han var fra Dubai. Ja, nå er jeg spent på hva dere får ut av dette! En kort annen drøm jeg husker fra sikkert 15 år tilbake, var at jeg klemte på en stor kvise jeg hadde på ryggen (jeg sto bak meg selv med ryggen min foran meg) og ut kom en vissen purreløk og et par barnesko..... Mye rart i den hjernen min ... Er det flere som drømmer sånne helt irrasjonelle ting? Anonymous poster hash: 6d668...7d0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Ingen drømmetydere her???? Anonymous poster hash: 6d668...7d0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Fikk meg i hvert fall en god latter av den visne purreløken og barneskoene Jeg kan ikke tyde for deg, men kunne tidvis trengt en drømmetyder selv, tror jeg. Hadde en lang drøm i natt hvor jeg plutselig var venninne med ei jeg studerte sammen med for 15 år siden, men som jeg aldri kom overens med. Hun hadde samme hudsykdom som jeg har fått, drømte jeg. Drømmer hver eneste natt, mye! Anonymous poster hash: 3e41e...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå