Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Når er deres beste tips til å våge seg ut der for julegaveshopping...? Har en nyfødt en så ligger etter med alt... Hjelp! Burde jeg dra i kveld eller være der når det åpner kl 14 i morra? Noen som jobber på senter som vet litt om rushet? Må få kjøpt litt nå i helgen da vi får gjester neste uke Takk!! Anonymous poster hash: 2e039...ee9
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Finnes det ikke butikker som ikke er på kjøpesenter? Og spare det til søndagen er uansett det dummeste du kunne gjort. Du burde gått i ukedagene. Anonymous poster hash: 04f8b...0c2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Finnes det ikke butikker som ikke er på kjøpesenter? Og spare det til søndagen er uansett det dummeste du kunne gjort. Du burde gått i ukedagene. Anonymous poster hash: 04f8b...0c2 Bor på Jessheim. Kun senter her.. Ja skulle det ;( Anonymous poster hash: 2e039...ee9
skinnfilla Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har vært ute og juleshoppet med nyfødt denne uka. Har reist når ho er god og mett og klar for å sove. Reist når senteret åpner, hatt med vogn. Har gått veldig greit , hun fikk en tretimers nap, jeg ble ferdig med det siste og til og med tynt inn en varm lunsj! Bor heldigvis ikke i storby, for der er det rimelig kaotisk nå før jul. Og jeg har en rolig baby denne gangen . Søndagsåpent er verdt å unngå, for da handler alle som ikke har tid i uka...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 I fjor var jeg på senteret her jeg bor siste par timene på søndagene, da var det lite folk der, så jeg tror det varierer. Ofte er midt på dagen i hverdagene også en grei periode å gå, da er pensjonistene som kommer tidlig ferdig, og skoleelever og arbeidsfolk har ikke kommet. Men det kan også variere en del. Ofte er det mindre folk siste timen før de stenger, uansett dag. Gratulerer med den lille Anonymous poster hash: 74a7d...66c
Sommerfuggel i magen Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Jeg jobber på typisk senterbutikk, og kundetrafikken ser lik ut hver helg. På lørdag er det travlest fra 12-14 og 16-17.30. På søndag i desember begynner dagen med et smell kl 14 og blir roligere og roligere utover dagen. Vi har gode statistikkprogrammer, så det er flere års handlemønster som er analysert.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Dra tidlig på morgene på en uke dag.om du må i helgen,dra i kveld
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Hvis det er lenge åpent synes jeg det er best å dra så seint som mulig om kvelden, sånn i 21-22-tiden pleier det ikke være mye folk. Hvis du har noen til å passe baby hjemme, da. Anonymous poster hash: 478fc...88f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Takk for svar dere! Da satser jeg på å dra 17.30 idag, de har åpent til 19.. Da burde jeg rekke det viktigste til de som skal være hos fra uka i hvertfall. Takk til deg med statistikken! Anonymous poster hash: 2e039...ee9
TPK Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Sist søndag var det i alle fall stille og rolig på senteret jeg var på. Onsdag kveld også.
Blondzilla Skrevet 12. desember 2015 #11 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er gravid og spyr. Har kjøpt alle julegaver på Zalando, toysrus.no og ellos home. Du trenger mao ikke forlate sofaen om du synes det er stress.
Sommerfuggel i magen Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Takk for svar dere! Da satser jeg på å dra 17.30 idag, de har åpent til 19.. Da burde jeg rekke det viktigste til de som skal være hos fra uka i hvertfall. Takk til deg med statistikken! Anonymous poster hash: 2e039...ee9 Lykke til! Folksomt er det uansett på disse tider! Det går sikkert bedre enn du tror! Og gjør det ikke det, kan du prøve igjen i morgen🎅
Kakao1234 Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Mitt beste tips er å styre unna handling på lørdag og søndag. Har du mulighet, så er det best å dra fra morgenen av midt i uka! Vi var ute for å handle i går formiddag og det var en drøm. Måtte en tur ut igjen i dag, og da var jeg lei allerede før vi hadde funnet parkering...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Søndagen er fin nå som de har søndagsåpent. Gjerne etter kl 16. Mange har åpent til kl 18 Anonymous poster hash: 5337c...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå