GĂ„ til innhold

Testet positivt i dag 💕 nĂ„ tenker jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt pĂ„ nĂ„r jeg skal fortelle det til folk. Sist svangerskap hadde jeg hyperemisis. Vet sjansen er stor for Ă„ fĂ„ det igjen. Ble da skikkelig dĂ„rlig i uke 6... NĂ„r har dere fortalt familie, kolleger og venner? Sitter her med en jente pĂ„ 3,5 som har etterspurt sĂžsken lenge 💕 har utsatt det fordi svangerskapet og fĂždsel var sĂ„ vanskelig sist... Men nĂ„ er jeg bare glad 😍

Anonymous poster hash: b47ad...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Hadde ogsÄ hyperemesis sist svangerskap (har en pÄ 18 mnd), og er nÄ 7+2. Kvalmen har tatt seg opp siste uken og nÄ er hyperemesisen kommet tilbake for fullt. Har allerede sagt noe pÄ jobb og er allerede sykemeldt. Skal ha bursdagsselskap her i morgen og kommer da til Ä mÄtte si noe til familien. Kommer uansett ikke til Ä klare skjule det i julen..

Skrevet

Gratulerer :) jeg sa det tidlig begge gangene. Ble innlagt pÄ sykehus osv flere ganger sÄ var like greit at alle visste det. OgsÄ med tanke pÄ stÞtte hvis du har noen som kan hjelpe deg/dere? Vi hadde ingen rundt oss men gikk pÄ et vis likevel. Lykke til. HÄper du slipper det sÄ hardt denne gangen :)

Anonymous poster hash: a62ad...930

Skrevet

Gratulerer! đŸ˜ƒđŸ‘đŸŒđŸ’• Vi fortalte det til mine foreldre samme dagen som jeg testet positivt, for de var pĂ„ helgebesĂžk hos oss da. Resten av nĂŠr familie og nĂŠre venner fortalte vi det til rundt uke 8-10 mener jeg. Var pĂ„ tidlig UL fĂžrst for Ă„ vĂŠre sikker pĂ„ at alt sĂ„ greit ut. PĂ„ jobben fortalte vi det begge to i uke 15. Jeg var heldig og i fin form hele tiden, men hadde jeg vĂŠrt dĂ„rlig sĂ„ hadde jeg iallefall fortalt det til min nĂŠrmeste leder. Vi opplevde Ă„ miste i uke 17 sist jeg var gravid, og det at folk da faktisk visste om graviditeten var veldig greit. Jeg var sykmeldt ganske lenge etter Ă„ ha mistet og opplevde det som bare positivt at venner, familie og kollegaer visste om det. Var mye stĂžtte og forstĂ„else Ă„ fĂ„. I nĂ„vĂŠrende svangerskap har vi imidlertid ikke annonsert noe om graviditeten pĂ„ sosiale media, og kommer heller ikke til Ă„ gjĂžre det fĂžr den lille er fĂždt. 😊 Masse lykke til! Har du behov for Ă„ si det til folk, sĂ„ ikke vĂŠr redd for Ă„ gjĂžre det!

Anonymous poster hash: 11a17...5df

Skrevet

Mine foreldre fikk vite det i uke 5, men hadde nok ventet lengre hadde det ikke vÊrt for at de spurte. Min bror fikk vite det rett etter, for ellers hadde min mor sladret :P 
Svigerforeldre fikk vite det i uke 10, samme med oldefaren og tantene.  
Sjefen min fikk vite det i uke 7, de to jeg jobber tettest med + en til fikk vite det i uke 8. Resten av jobben fikk vite det i uke 12. 
Resten av slekten fÄr vite det nÄ som julekortet blir sendt ut :) SÄ blir det nok offentliggjort pÄ facebook etter oul. 

Anonymous poster hash: 2aa39...afb
Skrevet

Jeg hadde hypermesis med fĂžrste, men ikke med andre. Med andre var jeg like kvalm, konstant, som jeg var med fĂžrste. Men jeg kastet ikke opp mer enn fire ganger hele fĂžrste trimester, i motsetning til flere ganger i timen, dĂžgnet rundt, i flere uker, med fĂžrste.

Gratulerer med baby pÄ vei!

Anonymous poster hash: a35fd...f17

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...