Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Kom som kasta på med kløe, sårhet og rødhet. Litt gulaktig utflod, men ikke sterk lukt av noe slag. Nå har jeg smurt med Canesten i tre dager, rundt omkring der nede, pluss en klatt inn i skjeden. Blir liksom ikke bedre.... Tips? Anonymous poster hash: 20c7c...089
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Yoghurt naturell på en tampong og litt på et bind. Det gjør at pH verdien blir slik den skal igjen. Grisete, men jeg ble hvertfall kvitt en soppinfeksjon som ikke en gang piller på resept tok med yoghurt i noen timer. Anonymous poster hash: fd213...793
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Har du brukt sånn tablett til å føre inn? Du kan evt bruke eddikkvann. Anonymous poster hash: 44e8a...818
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 HI her. Nei, har bare brukt krem, men har ført inn finger med krem, da. Yoghurt skal jeg også prøve. Takk for tips. Irriterende greier, altså... Anonymous poster hash: 20c7c...089
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Hvis du ikke er gravid så skal du selvsagt kjøpe kombinasjonspakning. Kjøp den med 5 vaginaltabletter. Den er mest effektive pga får ny dose hver kveld. Lurt å gjøre når du ikke har mensen Anonymous poster hash: 44e8a...818
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er ikke hi. Men sliter også med vond lukt i underlivet og muligens sopp. Jeg har nå prøvd tampong med naturell yoghurt, og litt på bind. Er spent om lukten blir borte etter noen timer.. Kanskje neste gang skal jeg prøve yoghurt med vanilje smak... Så lukter det i alle fall vanilje!! Hahaha... Bare tuller Anonymous poster hash: 1aeaa...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå