Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Med knekk eller bare melis? Anonymous poster hash: 44046...ec4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Smørbukk-karamell som er smeltet i vannbad. Anonymous poster hash: 39508...bbc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Smørbukk-karamell som er smeltet i vannbad. Anonymous poster hash: 39508...bbc Aaaaah. Det hørtes deilig ut. Anonymous poster hash: 44046...ec4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Melis, eggehvite og sitrondråper Anonymous poster hash: 89ede...117
MarianeA Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Smeltet sukker bruker jeg. Limer huset før barna slipper til.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Melis, eggehvite og sitrondråper Anonymous poster hash: 89ede...117 Hvor mye av hvert? Anonymous poster hash: 44046...ec4
Superdolly Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Limpistol. Det er enklest, og det blir uansett ikke spist.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Melis, eggehvite og sitrondråper Anonymous poster hash: 89ede...117 Hvor mye av hvert? Anonymous poster hash: 44046...ec4 Et par skjeer med melis, eggehvite til det blir en fast masse og 3-4 sitrondråper Anonymous poster hash: 89ede...117
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Royal icing (eggehvite, melis og sitron) Du finner oppskrift på nettsiden til Tine (melk) Anonymous poster hash: 9146a...744
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 3 eggehviter 7 dl melis Saften fra halv sitron Pisk med maskin helt stivt sånn at det sitter fast i bolla når du snur på hodet Fyll det i en brødpose og klipp et hull i et hjørne Sprøyt i vei Anonymous poster hash: 0ad89...9bd
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Melis og eggehvite Anonymous poster hash: 570e1...5b0
Gjest Antarctica Skrevet 12. desember 2015 #14 Skrevet 12. desember 2015 Har prøvd alle, og smeltet Smørbukk fungerer best! Den trenger ikke så høy temperatur som sukker, og holder seg klissete lenge nok til at man rekker å stable opp huset. Melis er den mest tungvinte, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #15 Skrevet 12. desember 2015 Limpistol her også. Spiser ikke pepperkakehuset når det har stått framme i 14 dager uansett. Anonymous poster hash: 85179...8e1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #17 Skrevet 12. desember 2015 Smeltet sukker. Smaker drit Men vi har uansett ikke godt av å spise det Anonymous poster hash: fdf07...59a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #18 Skrevet 12. desember 2015 Smeltet sukker. Og aldri igjen!! Brant meg skikkelig her om dagen. Resten av pyntingen ble en lidelse med en bolle kaldt vann i umiddelbar nærhet. Ødela hele kosen Styr unna!! Anonymous poster hash: f29b0...40b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #19 Skrevet 12. desember 2015 Det er ikke vanskelig med royal icing, ganske lett faktisk Anonymous poster hash: 9146a...744
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #20 Skrevet 12. desember 2015 Smeltet sukker. Går bare lekkert det! Brukte limpistol før. Har vokst opp med den teknikken siden foreldrene mine slet sånn med smeltet sukker, men jeg har funnet ut at det går helt greit. Anonymous poster hash: 24c3d...2b7
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #21 Skrevet 12. desember 2015 Bruker former som gjør at man setter sammen huset uten behov for 'lim' Anonymous poster hash: 1748c...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå