Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 I dag skal jeg bake noen av slagene til jul. Hvilke har dere lagd og hva planlegger dere å lage? Anonymous poster hash: 174af...263
MarianeA Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Jeg pleier å bake sjakkruter og krumkaker. Tårnkakepinner og kokosmakroner.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Krumkaker Brune pinner Kakemenn Kokosmakroner Kransekake Anonymous poster hash: 65d49...7d5
soleia Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Har fått kromkaker og sjakkruter av mor mi, kjøpt sandkaker på julemesse, og bakt peparkaker med ungane og sjokoladebiscotti til kaffien. Skulle eg bakt meir ville eg laga gode rundstykke til frukost og evt kvelds. Eg lagar gjerne nokon enkle kaldheva i løpet av jula. Julekakene blir ofte inn-ut kaker. - har ellers lyst å lage marsipan og prøve denne oppskrifta: http://www.frutimian.no/2012/12/05/fantastisk-gode-kryddernotter/ Endret 12. desember 2015 av soleia
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har lagd Krumkaker Brune pinner Pepperkaker Fylte kjeks Karameller Gopinner Vaniljestenger Skal lage berlinerkranser så er jeg ferdig. Har fått havrekjeks av svigermor😊 Anonymous poster hash: afb7a...40c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Lager mer julegodt/konfekt enn kaker. Hittil er disse bakt: Pepperkaker Nougatmedaljonger Skal bake noe av dette, får se hvor mye vi rekker: Bountykuler Risboller Marsipanfigurer Kransekakecookies Kanskje troikakonfekt Anonymous poster hash: d8c47...c59
soleia Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Lager mer julegodt/konfekt enn kaker. Hittil er disse bakt: Pepperkaker Nougatmedaljonger Skal bake noe av dette, får se hvor mye vi rekker: Bountykuler Risboller Marsipanfigurer Kransekakecookies Kanskje troikakonfekt Anonymous poster hash: d8c47...c59 Åh, risbollar gløymde eg, det var stas då eg var unge, så det trur eg me må prøve.
sug lut Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Har laget pepperkaker og vaniljedrømmer (sandnøtter, potetmeltopper), i dag skal vi teste ut kakestempler så da blir det shortbread-deig.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Pepperkaker, havreflarn, kokosmakroner, brune pinner og kromkaker Anonymous poster hash: ea4f1...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå