Gå til innhold

Invitert på besøk til foreldrene til exen/konfliktfylt forhold til exen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort:

Møtte en sjarmerende engelskmann mens jeg studerte der for mange år siden.

Ett par år etter flyttet han til Norge og vi innledet ett forhold.

To år siden gjorde jeg det slutt.

Det taklet ikke han, og det skjedde masse som gjorde at jeg fikk blant annet besøksforbud mot han.

Han mistet jobben i Norge, flyttet hjem, men kom tilbake til Norge ett par uker siden. Nytt besøksforbud etter trusler.

Jeg har god kontakt med hans foreldre, de vet altfor godt hvordan han er.

I januar skal jeg på jobbreise til England, til en by 30 minutter med tog unna hvor foreldrene hans bor.

De har spurt om jeg vil komme en tur innom, på middag. Sjelden vi treffes.

Dette har jeg lyst til.

Jeg vet at dette vil terge exen min enormt. Han ønsker mest at jeg kutter ut kontakten med hans foreldre.

Skal jeg dra på dette besøket eller ikke?

En del, en stor del, av meg sier dra, og at han ikke skal kunne bestemme mer over meg.

En annen del er redd for hans reaksjon...

Anonymous poster hash: 5c58d...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker historien.

Men når foreldrene vet hvordan han er....må han vite om middagen? Kan ikke det skje uten at han er informert?

Skrevet

Du er allerede i en truende konflikt med denne mannen. Hvorfor gjøre noe som muligvis gjør det verre?

Anonymous poster hash: a6f79...727

Skrevet

Hadde aldri gjort noe som kunne trigget ham.

Anonymous poster hash: 54687...a75
Skrevet

Du er allerede i en truende konflikt med denne mannen. Hvorfor gjøre noe som muligvis gjør det verre?Anonymous poster hash: a6f79...727

Hi, her.

Jeg vet ikke.

Han har hatt så mye kontroll over meg altfor lenge. Det er en av grunnene til at jeg gjorde det slutt.

Jeg har god kontakt med hans foreldre, de er venner. Han skal ikke lengre diktere hvem jeg kan eller ikke kan ha kontakt med!

Han får bli så sint han vil, hvis han får greie på det.

Jeg bryr meg ikke lengre om hva han føler!

Skrevet

Husker historien.

Men når foreldrene vet hvordan han er....må han vite om middagen? Kan ikke det skje uten at han er informert?

Det tror jeg går ann. Foreldrene hans vil ikke legge det ut på sosiale medier eller informere han. Jeg er bare redd for at han får vite det likevel...

Skrevet

Du er allerede i en truende konflikt med denne mannen. Hvorfor gjøre noe som muligvis gjør det verre?Anonymous poster hash: a6f79...727

Hi, her.

Jeg vet ikke.

Han har hatt så mye kontroll over meg altfor lenge. Det er en av grunnene til at jeg gjorde det slutt.

Jeg har god kontakt med hans foreldre, de er venner. Han skal ikke lengre diktere hvem jeg kan eller ikke kan ha kontakt med!

Jeg bryr meg ikke lengre om hva han føler!

Du sier du ikke bryr deg. Samtidig sier du at du er redd for hans reaksjon.

At du ikke bryr deg, tror jeg ikke på.

Du har nok lyst å gjøre som du vil, vise at han ikke bestemmer. Men hvis du ikke kan håndtere eventuelle konsekvenser, så hadde jeg latt være.

Skrevet

Hi, her.

Jeg vet ikke.

Jeg bryr meg ikke lengre om hva han føler!Anonymous poster hash: 5c58d...d99

Du har nok lyst å gjøre som du vil, vise at han ikke bestemmer. Men hvis du ikke kan håndtere eventuelle konsekvenser, så hadde jeg latt være.Anonymous poster hash: a6f79...727

Det er sant, mye av det du skriver.

Jeg er nok redd. Jeg skulle ikke være det.

Han er langt borte nå, fremdeles i Norge...

Jeg hører stemmen hans som sier jeg vet hva du tenker, jeg vet hva du føler, jeg vet hva du gjør...

Konsekvenser? Jeg vet ikke hva som vil skje. Sikkert telefoner, sikkert mail, jeg har slettet han på alle sosiale medier.

To år siden; kan han ikke bare la meg være!

Skrevet

Hi, her.

Jeg vet ikke.

Jeg bryr meg ikke lengre om hva han føler!Anonymous poster hash: 5c58d...d99

Du har nok lyst å gjøre som du vil, vise at han ikke bestemmer. Men hvis du ikke kan håndtere eventuelle konsekvenser, så hadde jeg latt være.Anonymous poster hash: a6f79...727

Det er sant, mye av det du skriver.

Jeg er nok redd. Jeg skulle ikke være det.

Han er langt borte nå, fremdeles i Norge...

Jeg hører stemmen hans som sier jeg vet hva du tenker, jeg vet hva du føler, jeg vet hva du gjør...

Konsekvenser? Jeg vet ikke hva som vil skje. Sikkert telefoner, sikkert mail, jeg har slettet han på alle sosiale medier.

To år siden; kan han ikke bare la meg være!

Ny mail og nytt telefonnr?

Antar foreldrene har prøvd å snakke med han.

Du skal i hvertfall ignorere alle former for kontakt fra ham. Han vil skremme deg for å føle seg stor og mektig.

Hvis du ikke svarer og ikke gir reaksjon, så får han heller ikke det han vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...