Gå til innhold

dere som mistet melken pga lite mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk (bare forkjøla, ikke noe alvorlig), men jeg har så vondt i halsen at jeg ikke får i meg mat. Har gått ned 2 kg på litt over et døgn. Vet at dette ikke er reelle kilo, men der sier litt om hvor lite jeg har fått i meg.

Ammer en baby på 6 uker :/

Anonymous poster hash: 18d99...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen/legevakta og få de til å teste for streptokokkinfeksjon. Da får man sykt vondt i halsen. Hvis du har det, får du ATB og blir fort bedre.

Jeg går på kur for det nå. Det er noe som går i barnehagen til datteren min fortiden. Det er vist høysesong om vinteren 😉

Skrevet

Ta en tur til legen/legevakta og få de til å teste for streptokokkinfeksjon. Da får man sykt vondt i halsen. Hvis du har det, får du ATB og blir fort bedre.

Jeg går på kur for det nå. Det er noe som går i barnehagen til datteren min fortiden. Det er vist høysesong om vinteren 😉

Så man kan ta kuren og fortsatt amme?

Anonymous poster hash: 18d99...0ae

Skrevet

Si du ammer, så finnes det sikkert en som passer deg :) God bedring. Og kjøp deg noen nutridrink på apoteket. De 2 kg er nok bare væsketap, men også kjempeviktig å få det opp igjen.

Anonymous poster hash: 3c569...ebe
Skrevet

Det går nok helt fint skal du se 😃 Jeg hadde selv flere opphold i ammingen, men hvis du er innstilt på å amme videre så greier du det ❤️ Blir fort noen tøffe dager med økedøgn og mye amming for å få opp produksjonen igjen. installer deg i senga med baby når du er frisk, drikk ammete, spis havregrøt, få nok søvn og hvile, drikk masse, og spis næringsrik og god mat - og gi det litt tid ❤️ Håp for at dette går strålende er det i allefall 😃

Masse god bedring!

Skrevet

Bare prøv å få i deg væske, så går nok dette fint. Jeg raste ned til ti kg under førgravid vekt kort tid etter fødsel pga alvorlig fødselsdepresjon. Spiste kanskje et knekkebrød daglig. Fullammet til seks mnd (i praksis mer, da han nektet å ta til seg fast føde), og fortsatte ammingen til han var to år.

Anonymous poster hash: 56350...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...