Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Pr dag... Kan du skrive et eksempel på hva du spiser på en normal dag? Anonymous poster hash: 435ec...68b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Hmm... Vet ikke om det blir akkurat 1500. Men en brødskive uten smør med mager skinkeost og en banan til frokost. Brødskive med ost og skinke og litt lett majones til lunsj. Middag kan jeg spise hva som helst, bare en ikke så altfor stor porsjon. Brødskive med egg til kvelds. Anonymous poster hash: 8a7be...add
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 to grove br sk til frokost. ett glass melk to grove br.sk til lunsj en frukt middag f.eks to pot 125 g laks og grønnsaker tidlig kvelds en youghurt sen kvelds 1-1,5 dl musli med skummetmelk Anonymous poster hash: 3a3c7...633
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg spiser ca 1300 kallorier To knekkebrød med Kalkun pålegg Samme til lunsj. Evt et kokt egg Fisk og grønnsaker til middag Knekkebrød med lett ost til kvelds I tillegg salat og gullerøtter og mye vann 2 kopper kaffe Anonymous poster hash: 4a7c7...ce8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Jeg spiser ca 1300 kallorier To knekkebrød med Kalkun pålegg Samme til lunsj. Evt et kokt egg Fisk og grønnsaker til middag Knekkebrød med lett ost til kvelds I tillegg salat og gullerøtter og mye vann 2 kopper kaffe Anonymous poster hash: 4a7c7...ce8
MarianeA Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Frokost. 1 Havreknekkebrød med ost eller kjøttpålegg Lunsj 1 Havreknekkebrød med ost eller kjøttpålegg Middag 1 potet og feks 1 kjøttkake, og tilbehør som kokte grønnsaker Kvelds. Knekkebrød igjen... Drikker kaffe og lettbrus hele dagen. Frukt innimellom. Vet ikke hvor mange kalorier dette er,men ikke over 1500 ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Jeg prøvde å leve på 1500 kalorier/dagen i en lang periode. Gikk ikke nevneverdig ned i vekt, forbrenningen gikk bare ned. Så gikk jeg over til 5-2-dietten og gikk ned litt over 2 kg i måneden. Så på fire måneder hadde jeg gått ned 10 kg! Da spiste jeg helt normalt og det jeg hadde lyst på (prøvde å være sunn selvsagt) 5 dager i uka, og to dager i uka (mandag og torsdag for min del) spiste jeg rundt 500 kalorier. Telte ikke nøyaktig, kunne være 420 en dag og 600 en annen dag, men sånn ca 500. De dagene drakk jeg mye vann og te, spiste mye grønnsaker, litt fiber, og rene proteiner som kylling. Kan virkelig anbefales! Grunnen til at det fungerer så bra er at kroppen opprettholder en høy forbrenning fordi den "tror" at du vil spise ca 2000 kalorier, men så kommer det plutselig bare 500 en dag. Det er dessuten veldig sunt for hjertet og karsystemet. De viste en BBC-dokumentar om det på NRK i fjor Anonymous poster hash: 5ffd8...157
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Jeg prøvde å leve på 1500 kalorier/dagen i en lang periode. Gikk ikke nevneverdig ned i vekt, forbrenningen gikk bare ned. Så gikk jeg over til 5-2-dietten og gikk ned litt over 2 kg i måneden. Så på fire måneder hadde jeg gått ned 10 kg! Da spiste jeg helt normalt og det jeg hadde lyst på (prøvde å være sunn selvsagt) 5 dager i uka, og to dager i uka (mandag og torsdag for min del) spiste jeg rundt 500 kalorier. Telte ikke nøyaktig, kunne være 420 en dag og 600 en annen dag, men sånn ca 500. De dagene drakk jeg mye vann og te, spiste mye grønnsaker, litt fiber, og rene proteiner som kylling. Kan virkelig anbefales! Grunnen til at det fungerer så bra er at kroppen opprettholder en høy forbrenning fordi den "tror" at du vil spise ca 2000 kalorier, men så kommer det plutselig bare 500 en dag. Det er dessuten veldig sunt for hjertet og karsystemet. De viste en BBC-dokumentar om det på NRK i fjor Anonymous poster hash: 5ffd8...157 Det hørtes da rart ut at du ikke går ned på 1500 kalorier per dag. De fleste vil gå ned rundt 0,5 kilo per uke. Jeg har gått ned 19 kilo siden mai på denne måten, så det fungerer på noen. Anonymous poster hash: 79d01...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå