Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Jeg aner ikke hvordan man lager verken pinnekjøtt eller ribbe. Og saus kan jeg kun lage Toro sin. Samme med kålrabistappe.. Min mann står for matlagningenda han er kokk. Kom bare plutselig til å tenke på at om vi blir skilt, eller Gud forby, at han skulle falle bort, så kan jeg ikke lage jul for familien. Flaut! Anonymous poster hash: 239ea...cef
Havhesten Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Jeg aner ikke hvordan man lager verken pinnekjøtt eller ribbe. Og saus kan jeg kun lage Toro sin. Samme med kålrabistappe.. Min mann står for matlagningenda han er kokk. Kom bare plutselig til å tenke på at om vi blir skilt, eller Gud forby, at han skulle falle bort, så kan jeg ikke lage jul for familien. Flaut! Anonymous poster hash: 239ea...cef Hvis man kan lese kan man lage mat
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Nei. Mannen lager alltid 😛 Anonymous poster hash: c20af...563
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan ikke. Jeg kan heller ikke lage stek elle kalkunmiddag Anonymous poster hash: 29565...387
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Enig med Havhesten! Det å være sammen på kjøkkenet og lage mat kan være veldig koselig. Så selv om mannen din er kokk så kan jo du være hans assistent på kjøkkenet Da vil du plukke opp mye. Be ham om å lære deg noen sausetriks også, det er ikke vanskelig. Trenger jo ikke bli skillsmisse eller død som gjør at du vil trenge å lage mat. Det kan være at mannen din blir syk en gang, da må du tre til Et glass rødvin og det å lage middag sammen kan være veldig koselig og romantisk Jeg har aldri laget svineribbe, blir dårlig av svinekjøtt. Vi har alltid pinnekjøtt med en vri, og det er jo enkel mat å lage Anonymous poster hash: 718f1...f74
QueeenBeee Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Med de rette oppskriftene kam jeg lage hva som helst, men det er mannen som kan dette å lage mat. Han gjør det lille ekstra som gjør maten perfekt. Derfor er det alltid han som lager julemiddagen her i huset. Helst skulle jeg sett at han hadde lagd den hver dag, men da må han finne sef ny jobb først.
Gjest Antarctica Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Min mann også. Han lager festmiddag hver dag. Men hvis det skal lages fisk er jeg bittelitt flinkere.
Pobie Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Jeg liker ikke tradisjonell julemat, så jeg har ikke brydd meg med å lære det og har ingen planer om å lage julemiddag noensinne. Hvis det kun er meg og mannen, lager vi vanlig mat som vi begge liker. Hvis vi er på besøk er det andre som lager maten.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan lage julemiddag :-) Klart nå kommer jeg fra en hærskare av kokker :-) Ikke noe problem å ta en telefon rundtomkring hvis jeg lurer på noe ! Anonymous poster hash: 3348a...f70
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan lage mat, julemat er ikke noe mer hokus pokus enn vanlig mat (evt fårikål, steik osv)... Anonymous poster hash: 77523...bfd
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #11 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan lage mat, julemat er ikke noe mer hokus pokus enn vanlig mat (evt fårikål, steik osv)... Anonymous poster hash: 77523...bfd Jeg kan ikke lage vanlig mat heller.. 🙈 Anonymous poster hash: 239ea...cef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Nei. Kan ikke lage mat Anonymous poster hash: f72ee...ac8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kunne det ikke før jeg hadde prøvd første gang, men med oppskrift var det ikke noe problem å få det til. Jeg prøvde det bare en gang før jul første gang vi skulle feire hjemme. Og verken ribbe, som vi har, eller pinnekjøtt er veldig vanskelig å lage. Anonymous poster hash: c5043...b89
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #14 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har gjort det flere ganger, men vil ikke si at jeg kan det. Må lese meg opp hver jul☺️ Anonymous poster hash: ceb74...8a5
Nissefisen Skrevet 12. desember 2015 #15 Skrevet 12. desember 2015 Nei🙈 aldri prøvd😂 men kan å lage kalkun da😁
FruLesehest Skrevet 12. desember 2015 #17 Skrevet 12. desember 2015 Pinnekjøtt er vel ca det enkleste i verden. Vi lager mye av festmaten sammen, det er jo så godt når vi har tid til å være sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #18 Skrevet 12. desember 2015 Jeg kan ikke. Mest fordi da jeg var liten var det pappas område og nå er det mannens. Hadde sikkert klart det om jeg må. Det største problemet er at jeg ikke klarer å lage så god saus som mannen min. Og er det noe jeg er glad i er det skikkelig god saus - så jeg har prøvd å lage saus, men klarer ikke å lage en som er skikkelig god.. Anonymous poster hash: d5d61...cf7
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #19 Skrevet 12. desember 2015 Selvfølgelig kan jeg lage julemiddagen! Julemiddagen i mitt hjem er kalkun med tilbehør. Hvor vanskelig er det? Fra jeg var 12 og min bror 14 var det vi som lagde julemiddagen til oss og vår mor. Selvsagt var hun på kjøkkenet og overså. Det har blitt en tradisjon hos oss. En ekstra gave til mamma. Anonymous poster hash: b673a...d55
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #20 Skrevet 12. desember 2015 Alle damer kan lese, og gode oppskrifter finner du over alt i disse dager. Er jo en første gang for alt, jeg og mannen lagde julemiddag for første gang da vi feiret vår første jul i eget hus. Gikk fint det. Nå har vi feiret i eget hus i 14 år og lager uten oppskrift. Anonymous poster hash: 85fcf...543
Miss Chocolate Skrevet 12. desember 2015 #21 Skrevet 12. desember 2015 Skulle nok klart det om nøden var stor 😉 Men som regel mannen som lager maten til fest ✌🏻️
klg,2 boys now:) Skrevet 12. desember 2015 #22 Skrevet 12. desember 2015 Hvis du kan og skru på en ovn og lese.da er du godt på vei
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #24 Skrevet 12. desember 2015 Ja kan lage julemiddag og all annen mat Bare jeg får en oppskrift. IPaden står ofte på kjøkkenet mens jeg lager mat. Men tror dette med matlaging har med interesse å gjøre. Har alltid likt å lage mat og fikk opplæring av min mor om å lage jevning og ulike sauser. Spør mannen din som er kokk om opplæring i å lage mat😊 Det kan faktisk bli en fin parting også. At dere koser dere sammen med matlaging😉 Anonymous poster hash: e51a5...ebe
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #25 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er ikke god til å lage mat..... MEN pinnekjøtt greier jeg!!! Og, tro meg, det er kjempeenkelt!!! Kan jeg, så kan du også! Anonymous poster hash: 9c08a...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå