Gå til innhold

Mensen etter medisinsk abort.. - Usannsynlig at den kommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager etter at tablettene ble satt inn?

Dette var en MA i uke 6 + 5

(Detaljer) Jeg har ikke hatt normal utflod / altså så har jeg spottet noe jevnlig etter en uke med massiv blødning som startet ca. tre dager etter tablettene ble satt. Gradvis har det minket, og jeg har ventet på den normale utfloden.

Men i stedet kommer en ny kraftig " vanlig " friskfarget rød, mensen blødning, (med noe koagulert), og det begynte med vanlige murringer i tillegg til at jeg kjente at tempen gikk opp før blødningen kom.

Synes bare det virker litt merkelig om det skulle være " rester " som følge av aborten, etter at jeg har spottet lysebrunt i 12 dager... - og jeg har jo lest at det for mange er vanlig at den kommer tilbake fra mellom 4 til 6 uker.

Da blir det jo i mitt tilfellet kun snakk om 21 dager med blødning og spotting før en ny " mensen " eller renselse?

(har vanlig vis hatt ca. 26 -28 dagers sykluser

Noen erfaringer å dele?

Anonymous poster hash: ddf1c...ef7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis *

Hi

Skrevet

Du ble sjekket med ultralyd for å se at det meste hadde kommet ut?

Jeg endte opp med utskrapning. Syklusen etterpå var rar, jeg skjønte ikke hvor jeg var i syklusen, og tempen var helt upålitelig. Første mens hos meg var hovedsakelig spotting. Plutselig fikk jeg eggløsning og skjønte at spottingen hadde vært mensen. Den neste mensen var relativt normal, men kortere.

Anonymous poster hash: acd53...b16

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært på ultralyd i etterkant. - Men tenker helt klart at jeg burde ordne meg med en time så raskt det stopper å blø den gangen her. Det oppleves veldig som den vanlige mensen foreløpig, bare litt kraftigere...

Hadde du forresten noen dager med bare vanlig utflod før spottingen begynte?

Hi

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært på ultralyd i etterkant. - Men tenker helt klart at jeg burde ordne meg med en time så raskt det stopper å blø den gangen her. Det oppleves veldig som den vanlige mensen foreløpig, bare litt kraftigere...

Hadde du forresten noen dager med bare vanlig utflod før spottingen begynte?

Hi

Ja, husker ikke helt hvor lenge, vil tro det var ca halvannen uke uten noe blod/spotting.

Anonymous poster hash: acd53...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...