Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Damn alltid sett på han som ikke kjekk , kvapsete og treig britte. Men han var jo macho , ett eller annet med han. Tror han er skikkelig mann ja. Søte Madeleine ser så uskyldig ut sammen med han. Anonymous poster hash: 4c188...9e5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Jeg har heller ikke hatt godt inntrykk av ham tidligere, men han ga et godt inntrykk i kveld, virket som en god mann. De er jo så søte i måten de snakker om hverandre. Anonymous poster hash: 108d4...046
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Fikk et veldig godt inntrykk av han i dag, en selvsikker og trygg mann, uredd for de rundt seg. Hun derimot (hun sa selv hun er sjenert), men hun virket bare usikker og lite trygg. Om det er for å si noe galt, eller hva det er kan jeg ikke vite, men det er tydelig at hun trenger en slik man som han som kan støtte henne fult ut og snakke mest. Måten de snakket om hverandre virket som et øvd skuespill de ofte drar, mens når de ble spurt om sjeldnere(uvanlige) spørsmål ble hun velsig usikker. Koselig likevel å se de i en slik mindre uformell setting. Anonymous poster hash: c1220...bcc
TinaK 1990 Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Fikk også veldig godt inntrykk. Likte han.
liniss - mamma til tre små Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Syns hu adelle var helt rå jeg :-) For ei kul dame!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Han virker veldig koselig! Hun også for den saks skyld, men føler ikke hun bød noe særlig på seg selv i dag heller. Hun er en lukket bok og veldig vanskelig å lese. Anonymous poster hash: 34fd2...784
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Han virker veldig koselig! Hun også for den saks skyld, men føler ikke hun bød noe særlig på seg selv i dag heller. Hun er en lukket bok og veldig vanskelig å lese. Anonymous poster hash: 34fd2...784 Jeg fikk helt annet inntrykk. Synes hun bød på seg selv, var direkte og hyggelig Anonymous poster hash: b59f1...a26
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Han virker veldig koselig! Hun også for den saks skyld, men føler ikke hun bød noe særlig på seg selv i dag heller. Hun er en lukket bok og veldig vanskelig å lese. Anonymous poster hash: 34fd2...784 Jeg fikk helt annet inntrykk. Synes hun bød på seg selv, var direkte og hyggelig Anonymous poster hash: b59f1...a26 Hyggelig var hun absolutt! Men veldig tilbakeholden. Absolutt forståelig da, vi aner jo ingenting om hvordan det er å være i hennes sko. Anonymous poster hash: 34fd2...784
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Jeg fikk helt annet inntrykk. Synes hun bød på seg selv, var direkte og hyggelig Anonymous poster hash: b59f1...a26 Jeg syntes også at hun var langt mer åpen nå enn jeg har sett henne før. Det vil jo uansett være måte på hvor åpen man vil være og bør være om ting når man innehar hennes posisjon. Anonymous poster hash: 108d4...046
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 'Britte'? Anonymous poster hash: 6d13d...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå