Gå til innhold

Farge håret grått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 år og jobber som rådgiver på bedriftsmarkedet i bank. Så har en "seriøs" jobb med mange kundemøter. Jeg har alltid vært opptatt av utseendet og har en klassisk stil (selv om jeg har mange tatoveringer under klærne;-)). Jeg har i dag langt blondt hår med litt gylne striper. Men har veldig lyst å klippe meg en lang Bob og farge håret litt sølv/grått. Er jeg for gammel?:-) og passer det dårlig med yrket mitt?

Anonymous poster hash: 53efd...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare vente, så kommer det av seg selv... Jeg synes farging i grått er heslig.

Skrevet

Hørtes kjempe kult ut👍Go for it

Skrevet

Jeg er i ferd med å bli naturlig grå. Det er helt greit.

Men enig med luten at farging til grått ser heslig ut. Det blir så forferdelig kunstige farger.

Men smaken er som kjent som baken - ditt valg.

Anonymous poster hash: 0d28a...070
Skrevet

Jeg liker den platinablonde som går over i sølv/grå :) tenker meg det selv ! Er 28

Anonymous poster hash: ce1a0...7f2

Skrevet

Jeg liker den platinablonde som går over i sølv/grå :) tenker meg det selv ! Er 28

... Eller palestinablond?? 😂😂

Anonymous poster hash: b2e73...53a

Skrevet

... Eller palestinablond?? 😂😂

Anonymous poster hash: b2e73...53a

Hæ?? 😂😂

Skrevet

Ja er den fargen jeg tenker på:-)

Skrevet

Du kan jo bare vente, så kommer det av seg selv... Jeg synes farging i grått er heslig.

Har ikke antydning til grått hår enda, så det kan bli en lang prosess;-)

Skrevet

Jeg har hatt gråblondt selv og er 31, jeg så ikke noe mindre seriøs ut.

Det eneste som er kjedelig med den fargen er at den krever en del arbeid, du må bruke lillashampo og gå over med glansvask ofte for å holde fargen kald. Jeg har kjedelig, kommunefarget hår naturlig og de kalde fargene holder dårlig i håret mitt.

Anonymous poster hash: a46f0...76e

Skrevet

Det eneste som er kjedelig med den fargen er at den krever en del arbeid, du må bruke lillashampo og gå over med glansvask ofte for å holde fargen kald. Jeg har kjedelig, kommunefarget hår naturlig og de kalde fargene holder dårlig i håret mitt.

Tok det lang tid hos frisøren?

Skrevet

Har ikke antydning til grått hår enda, så det kan bli en lang prosess;-)

Heldiggris :)

Skrevet

Tok det lang tid hos frisøren?

Med klipp, farge og føn så tar det ca 2 timer, men glansvasken gjør jeg hjemme og vasker håret med lillashampo hver dag, likevel så skinner de varme fargene frem etter et par uker.

Skrevet

Nei, ikke gjør det! Det passer kun på folk under 25. Og i alle fall ikke i din jobb! Grusomt.

Anonymous poster hash: e7195...1c6

Skrevet

Ei dame på jobben har gjort det. Hun er rundt 50 år og er knallstilig. Hun er typen til det og det passer henne utrolig bra :)

Anonymous poster hash: 10625...ba0
Skrevet

Hehe.. Sånn tenker jeg, også. At det kommer en dag da håret blir grått av seg selv, så hvorfor stresse etter det? ;)

Grått hår har jeg alltid forbundet med det å bli eldre/gammel, så jeg klarer ikke å se hvorfor grått hår har blitt så populært på unge mennesker. Men nå liker jeg ikke grønt, rosa, blått, knallrødt hår (alle unaturlige hårfarger) heller, jeg da ;)

Anonymous poster hash: c8564...831

Skrevet

Men er så lei denne kjedelige fargen! Tips til en litt sprek hårfarge da?:-)

Skrevet

Men er så lei denne kjedelige fargen! Tips til en litt sprek hårfarge da?:-)

Gå for det du liker selv, det er ikke kjerring å ha kald blondfarge :) se bildene i linken, ser de ut som kjerringer?

https://www.google.no/search?q=kald+blondfarge&client=safari&hl=nb-no&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV_anvhtbJAhXHESwKHaMcB28Q_AUICCgB

Skrevet

Du er ALT for gammel. Det blir bare pinlig.

I din alder er det bedre å beholde fargen du har og heller ha litt striper.

Anonymous poster hash: 885e0...6ae

Skrevet

Go for it, hi. :) tommelen opp!

Man skal våge å tørre.

Man lever bare en gang :)

Anonymous poster hash: 315e5...c29

Skrevet

I din alder er det bedre å beholde fargen du har og heller ha litt striper.Anonymous poster hash: 885e0...6ae

Altfor gammel i en alder av 35?

Get a grip!

Skrevet

I din alder er det bedre å beholde fargen du har og heller ha litt striper.Anonymous poster hash: 885e0...6ae

Get a grip!

Jeg er litt enig. Og jo, noen av de i den linken så gamle ut. Når ansiktet begynner å "bli eldre", så ser det ikke like kult ut med den fargede gråfargen lengre.

Anonymous poster hash: 50e2c...bca

Skrevet

Get a grip!

Jeg er litt enig. Og jo, noen av de i den linken så gamle ut. Når ansiktet begynner å "bli eldre", så ser det ikke like kult ut med den fargede gråfargen lengre.

Anonymous poster hash: 50e2c...bca

Nå er ikke 35 år gammelt, jeg får fremdeles spørsmål om å vise legitimasjon og har ikke rynker. Hva vet dere om hvordan hi ser ut?

Skrevet

Jeg ser ung ut:) ser vel ut som jeg er i midten/slutten av 20-åra får jeg høre;-) selv om jobben min er traust er jeg ganske ungdommelig og har interesser som surfing og kiting:) på fritiden kler jeg meg klassisk, men litt rocka. Bruker en del sminke, men det er fordi jeg ser syk ut uten;-)

Skrevet

Get a grip!Anonymous poster hash: 315e5...c29

Jeg er litt enig. Og jo, noen av de i den linken så gamle ut. Når ansiktet begynner å "bli eldre", så ser det ikke like kult ut med den fargede gråfargen lengre. Anonymous poster hash: 50e2c...bca

Nå er ikke 35 år gammelt, jeg får fremdeles spørsmål om å vise legitimasjon og har ikke rynker. Hva vet dere om hvordan hi ser ut?Anonymous poster hash: a46f0...76e

Nemlig!

HI, gjør det du har lyst til. Ikke bry deg om hva andre tenker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...