Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 13 dager gammel. Var helt fin i morges. Jeg ammet han og la han til å sove. Så spiste jeg frokost. Valgte å drikke oboy sjokolademelk til frokosten i dag. Tok en dusj og stellet meg. Så skulle vi ut døra. På grunn av reisetiden tok jeg og ammet litt før vi dro og han sovnet raskt igjen. Da han våknet igjen en times tid senere var han litt sint og var vanskelig å roe ned. Roet seg ikke skikkelig ved puppen heller. Diet vel bare i 5 minutter så var det stopp. Etter det har det vært mye gulping, promping, gråting og stiv kropp resten av dagen. Han får litt MME med pappaen sin nå og virker endelig rolig. De to glassene med sjokolademelk er det eneste jeg har fått i meg i dag som jeg ikke har spist/drukket tidligere i ammeperioden. Kan det være det han har reagert på? Anonymous poster hash: b7979...efc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 13 dager gammel. Var helt fin i morges. Jeg ammet han og la han til å sove. Så spiste jeg frokost. Valgte å drikke oboy sjokolademelk til frokosten i dag. Tok en dusj og stellet meg. Så skulle vi ut døra. På grunn av reisetiden tok jeg og ammet litt før vi dro og han sovnet raskt igjen. Da han våknet igjen en times tid senere var han litt sint og var vanskelig å roe ned. Roet seg ikke skikkelig ved puppen heller. Diet vel bare i 5 minutter så var det stopp. Etter det har det vært mye gulping, promping, gråting og stiv kropp resten av dagen. Han får litt MME med pappaen sin nå og virker endelig rolig. De to glassene med sjokolademelk er det eneste jeg har fått i meg i dag som jeg ikke har spist/drukket tidligere i ammeperioden. Kan det være det han har reagert på?Anonymous poster hash: b7979...efc Så absolutt Anonymous poster hash: 71e01...bd4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Hvor lang tid tar det før det melken jeg drakk går ut av melken jeg produserer da? Anonymous poster hash: b7979...efc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: b7979...efc
Optatium Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Du kan med liten sannsynlighet si at det var melken som gjorde dette. Mest sannsynlig bar det en tilfeldighet. Babyen vil vise langt flere tegn over lengre tid dersom den ikke tåler melk. Kan være mange andre årsaker til denne reaksjonen. Vent noen dager og prøv igjen. Og igjen. Mest sannsynlig tilfeldig ☺️ Melken er ute etter et par timer, senest. Har med hvor lett/tungt fordøyelig det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå