Gå til innhold

Er dette en ok gave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til svigermor som vi sjelden ser. Hun dukker opp når det passer henne, sånn ca en gang ver 6.mnd. Til tross for at hun bor 5 minutter unna og er arbeidsledig og friske som en fisk.

Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på, så har kjøpt en flaske skikkelig shampo fra redken som passer hennes type hår, og tenkte gavekort på hudpleie på ca 300kr. Har ikke flust med penger. Er dette ok? Eller tips til noe annet?



Anonymous poster hash: 61316...820
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:-) jeg har kjøpt en gaveeske fra The bodyshop til min, synes det er en bra gave :-)

 

Anonymous poster hash: 02f10...ed0

Skrevet

Høres ut som en fin gave syntes jeg. Jeg hadde blitt glad for en slik gave

Skrevet

Så bra. Bør jeg kjøpe en spesifikk behandling eller bare gavekort på et beløp? Tenkte kanskje til brynforming/farge. 

 

HI



Anonymous poster hash: 61316...820
Skrevet

 

Så bra. Bør jeg kjøpe en spesifikk behandling eller bare gavekort på et beløp? Tenkte kanskje til brynforming/farge.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 61316...820

Ville bare tatt ett beløp:-) så kan hun velge selv. Kanskje hun liker brynene sine;-)

 

Anonymous poster hash: 02f10...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...