Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Det er til svigermor som vi sjelden ser. Hun dukker opp når det passer henne, sånn ca en gang ver 6.mnd. Til tross for at hun bor 5 minutter unna og er arbeidsledig og friske som en fisk. Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på, så har kjøpt en flaske skikkelig shampo fra redken som passer hennes type hår, og tenkte gavekort på hudpleie på ca 300kr. Har ikke flust med penger. Er dette ok? Eller tips til noe annet? Anonymous poster hash: 61316...820
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Ja:-) jeg har kjøpt en gaveeske fra The bodyshop til min, synes det er en bra gave :-) Anonymous poster hash: 02f10...ed0
Mamalarma Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Høres ut som en fin gave syntes jeg. Jeg hadde blitt glad for en slik gave
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Så bra. Bør jeg kjøpe en spesifikk behandling eller bare gavekort på et beløp? Tenkte kanskje til brynforming/farge. HI Anonymous poster hash: 61316...820
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Så bra. Bør jeg kjøpe en spesifikk behandling eller bare gavekort på et beløp? Tenkte kanskje til brynforming/farge. HI Anonymous poster hash: 61316...820 Ville bare tatt ett beløp:-) så kan hun velge selv. Kanskje hun liker brynene sine;-) Anonymous poster hash: 02f10...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå