Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Har invitert en liten flyktningfamilie til julaften. Det blir jo uansett skeivdeling ift gaver da våre barn får gaver av alle i vår familie . Men vi vil.selvsagt kjøpe gaver til både voksne og barn som er invitert. Det jeg lurer på er;vi har et samsung tab nettbrett som jeg knapt har brukt,og som bare blir liggende da våre har hver sin ipad. Kan jeg pakke inn denne og gi det som gave til jenten på 9,eller blir det helt feil å gi en brukt gave? Det er kun dette barnet i denne familien. Anonymous poster hash: 69f8f...32d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Det syns jeg du skal gjøre. Brukte gaver er helt ok og hvertfall slike dyre ting som de bare kan drømme om. Hadde jeg vist barnet mitt fikk pc, tv, tlf osv i julegave hadde jeg vurdert å gitt denne gaven før disse kom. Skjevfordeling blir det uansett, men hadde jeg vist det lå en dyr pc i gavehaugen når vi hadde slikt besøk ville jeg gitt den tidligere på dagen. Slik at det syørste jubelbruset over en ny pc hadde lagt seg litt. Kunne vi heller nyti jubelen sammen tidligere istede. Det blir litt anderledes når det er ukjente i hus. Anonymous poster hash: 5491d...620
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 "Heldigvis " får ikke ungene noe overdådig til jul i år. Kun ting de trenger og en leke jeg vet de ønsletmseg. Så vil tro at mine unger vil synes at denne jenten får mer. (Noe de absolutt ikke har vondt av å oppleve. ) de er generøse unger som får penger i julekalender som de donerer vekk til er prosjekt de selv har valgt (ala barneavdelingen går røde kors. Anonymous poster hash: 69f8f...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå