Gå til innhold

Renselse KS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med renselsen etter keisersnitt? Begynner man å blø med en gang? Blør man mer eller mindre, lengre/kortere enn ved vanlig fødsel? Hva hvis slimproppen ikke har gått før KS? Kommer blodet likevel ut?

Anonymous poster hash: 68272...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt likt som vanlig fødsel her ihvertfall. Bortsett fra at det tok lang tid før min skorpe etter morkaken datt av, så hadde mye vondt og ømt pga det.

Anonymous poster hash: e82af...7df

Skrevet

Helt likt som vanlig fødsel her ihvertfall. Bortsett fra at det tok lang tid før min skorpe etter morkaken datt av, så hadde mye vondt og ømt pga det. Anonymous poster hash: e82af...7df

Begynte du å blø så snart barnet var ute? Hadde slimproppen dn allerede gått? HI

Skrevet

Jeg har blødd akkurat like mye og lenge etter ks som etter vaginal fødsel.

Begynte å blø med en gang, tror de sjekker det allerede på operasjonsbordet. Det er jo såret etter morkaka som blør og blodet må jo komme seg ut.

De timene jeg lå på overvåkingen hadde jeg besøk av jordmor to ganger, og hun sjekket blødningen mellom bena på meg ;)

Anonymous poster hash: 05454...36a

Skrevet

Blødningen har jo ingenting med slimproppen å gjøre..

Anonymous poster hash: f3d98...c20
Skrevet

Blødningen har jo ingenting med slimproppen å gjøre.. Anonymous poster hash: f3d98...c20

Det et det heller ingen som har påstått. Grunnen til at jeg spør om slimproppen er at jeg lurer på om blodet kommer seg ut likevel om den fortsatt er på plass. HI

Skrevet

Hos meg så tok de vannet begge gangene da er jo proppen vekke. Hadde haste ks da.

Skrevet

Tror nok dette ikke er et problem. De sjekker nok passasjen før du blir dimitert fra op salen.

Anonymous poster hash: d863b...117

Skrevet

Blødde ikke i nærheten så mye etter KS som jeg blødde etter fødsel. Det var som en litt kraftig mens. Det var en mye bedre "renselseopplevelse":D

Anonymous poster hash: d5f37...c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...