Gå til innhold

Er det noen hudpleier her som bor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 181a5...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jobber ikke som det pr i dag.

Anonymous poster hash: 205ee...e0e

Skrevet

Jeg ringte til en salong idag på Frogner. Vil ha en behandling som gjør at jeg slipper å bruke brunkrem hver dag. Altså jeg for noen kviser av og til. Underjordiske. Og har litt arr.. Har vært hos en annen hudpleier før men hun har sluttet. Hun anbefalte meg pensling av og til, eller syrebehandling eller slipning!

Salongen jeg ringte sier: du burde komme til en konsultasjon først fordi da vet vi hva du trenger. Det er helt greit, men 800 kr bare for å fortelle meg hva jeg trenger liksom.

Spørsmålet mitt til deg er: burde jeg ta noen av de behandlingene som jeg har nevnt uten konsultasjon? Eller syns du jeg burde svi av 800 kr for 30 min for at hun skal fortelle meg hva jeg trenger?

Forresten du tar ikke slike behandlinger hjemme du?:)

Skrevet

Jeg ringte til en salong idag på Frogner. Vil ha en behandling som gjør at jeg slipper å bruke brunkrem hver dag. Altså jeg for noen kviser av og til. Underjordiske. Og har litt arr.. Har vært hos en annen hudpleier før men hun har sluttet. Hun anbefalte meg pensling av og til, eller syrebehandling eller slipning!

Salongen jeg ringte sier: du burde komme til en konsultasjon først fordi da vet vi hva du trenger. Det er helt greit, men 800 kr bare for å fortelle meg hva jeg trenger liksom.

Spørsmålet mitt til deg er: burde jeg ta noen av de behandlingene som jeg har nevnt uten konsultasjon? Eller syns du jeg burde svi av 800 kr for 30 min for at hun skal fortelle meg hva jeg trenger?

Forresten du tar ikke slike behandlinger hjemme du?:)

Hei igjen. De fleste salonger tar vel ingen konsultasjonspris dersom du faktisk gjør behandlingen der samtidig? Det er for så vidt vanlig å ta betalt for konsultasjon dersom man ikke kjøper noen behandling samtidig. Men ville sjekket med de en gang til hvis jeg var deg, om du ikke får konsultasjon inkludert i behandlingen. Man går jo ikke bare rett på med syrebehandlinger uten å gjøre en ordentlig hudanalyse først... Det ville iallefall ikke jeg gjort! Hverken som kunde eller behandlet.

Jeg er selv veldig heldig med problemfri hud, så bruker ikke syrebehandlinger selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...