Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Er det vanlig med mye vann i kroppen så tidlig i svangerskapet? Jeg har litt hovne ben, det blir tydelige merker etter sokkene som varer lenge etter jeg sokkene av. Kjenner det også i fingrene og i ansiktet om morgenen. Har lagt på meg 6 kg så langt, veldig jevnt så det er ikke noe plutselig vektøkning. I mine tidligere svangerskap har jeg bare vært hoven de siste 8-10 ukene, så jeg synes jo dette var tidlig. Er over en mnd til første skikkelige kontroll også. Andre som har erfaringer? Anonymous poster hash: d240e...6d4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: d240e...6d4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Er det virkelig ingen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: d240e...6d4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Ikke mye erfaring å dele, bare at jeg selv er i uke 29 nå og har fortsatt ikke noe vann i kroppen. Anonymous poster hash: e0417...721
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Hei jeg har alltid vann i kroppen fra tidlig i graviditeten, men fra rundt uke 20 kan det virkelig være plagsomt! Jeg må drikke masse vann og holde meg unna ferdigprodusert mat og alt med mye salt i. Ser det best på bena, og er verst om kvelden. Anonymous poster hash: 536a8...94e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Ta heller en telefon til jordmor, hvis du har anledning til det. Er det lenge til neste kontroll? Vann i kroppen kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning, særlig hvis det kommer brått, men det er ofte flere symptomer og er vel vanligere senere. Bare vær obs på det. Jeg fikk svangerskapsforgiftning selv, men hadde ingen symptomer. Oppdaget det på vanlig kontroll. Ville uansett heller hørt med helsepersonell som jordmor, legen eller føden hvis jeg var usikker. Vann er noe alle kan få som gravide, uten at noe er galt, altså. Anonymous poster hash: 0d92c...1a0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar. Jeg går ikke til jordmor, bare lege tenkte jeg. Har ikke kontroll før om en mnd. Men har man ikke andre symptomer også ved svangerskapsforgiftning? Hodepine, vondt i mellomgulvet, høyt bt? Jeg har som sagt ikke lagt noe på meg den siste uka når jeg har blitt mer hoven. Tror jeg har lavt bt fortsatt for jeg holder på å svime av mange ganger daglig. HI Anonymous poster hash: d240e...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå