Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg elsker ham selvsagt, men det er koselig å se at andre liker ham også. På luciafeiringen i bhg var det flere av både mødrene og de ansatte som bare måtte prate litt ekstra eller sette seg end ved siden av ham. Bra jeg ikke er av den sjalu typen, hehe. Han flørtet ikke tilbake da, han var bare seg selv. Men han er jo supersjarmerende :-) *Føler meg heldig* Anonymous poster hash: 4c4f9...a50
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues 😂 Anonymous poster hash: 98b18...3ee
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 En sånn mann har jeg også❤️ SÅ kjekk, koselig, snill og morsom. Og utrolig deilig at han ikke flørter med andre enn meg😍 Kunne ikke følt meg heldigere! Heldige oss som har sånne menn ❤️ Anonymous poster hash: c43ba...63d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues Anonymous poster hash: 98b18...3ee Idiot Anonymous poster hash: e32c3...d23
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues Anonymous poster hash: 98b18...3ee Idiot Anonymous poster hash: e32c3...d23 Fordi? Hvem går rundt og tenker sånn? Mange som liker mannen min også, men herregud det er da ikke noe jeg tenker over eller skryter av på nettet 😂 Dib er ikke noe annerledes enn facebook. De som MÅ skryte pynter på sannheten mens de som holder kjeft har det ganske fint Anonymous poster hash: 98b18...3ee
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues Anonymous poster hash: 98b18...3ee IdiotAnonymous poster hash: e32c3...d23 Fordi? Hvem går rundt og tenker sånn? Mange som liker mannen min også, men herregud det er da ikke noe jeg tenker over eller skryter av på nettet Dib er ikke noe annerledes enn facebook. De som MÅ skryte pynter på sannheten mens de som holder kjeft har det ganske fint Anonymous poster hash: 98b18...3ee Ja, jeg ser på aggressjonsproblemene dine at du har det skikkelig fint. Mhm.. Anonymous poster hash: e32c3...d23
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Jeg også hadde en sånn mann. Kjekk, pen, sjarmerende osv. Jeg var ikke stolt for at andre likte han, jeg var bare glad han likte meg, så lenge det varte. Smørbukk dro på nye eventyr... I dag ville jeg heller hatt en mann som ikke alle damer faller for, en som har indre verdier mer enn ytre... Anonymous poster hash: 66dfa...5cb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 omg....... Anonymous poster hash: 4e88b...edd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues Anonymous poster hash: 98b18...3ee IdiotAnonymous poster hash: e32c3...d23 Fordi? Hvem går rundt og tenker sånn? Mange som liker mannen min også, men herregud det er da ikke noe jeg tenker over eller skryter av på nettet Dib er ikke noe annerledes enn facebook. De som MÅ skryte pynter på sannheten mens de som holder kjeft har det ganske fint Anonymous poster hash: 98b18...3ee Ja, jeg ser på aggressjonsproblemene dine at du har det skikkelig fint. Mhm.. Anonymous poster hash: e32c3...d23 Aggresjon? Hvordan kan du konkludere med det når du ser et skriftlig svar? 😂 herregud erdessverre et misbrukt ord i mitt vokabular. Anonymous poster hash: 98b18...3ee
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Heldig du er Jeg har også en sånn mann. Vi et heldige 💟💟 Anonymous poster hash: 7fd5f...e38
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 Jeg også hadde en sånn mann. Kjekk, pen, sjarmerende osv. Jeg var ikke stolt for at andre likte han, jeg var bare glad han likte meg, så lenge det varte. Smørbukk dro på nye eventyr... I dag ville jeg heller hatt en mann som ikke alle damer faller for, en som har indre verdier mer enn ytre... Anonymous poster hash: 66dfa...5cb Han har jo selvsagt mange andre fine indre kvaliteter også! Og det er ikke sånn at han er en typisk "hunk", det er nok mer det at damene blir sjarmert når han klemmer på ungene, er tydelig stolt over eldste i luciatoget osv. HI Anonymous poster hash: 4c4f9...a50
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #12 Skrevet 11. desember 2015 Du har virkelig issues Anonymous poster hash: 98b18...3ee IdiotAnonymous poster hash: e32c3...d23 Fordi? Hvem går rundt og tenker sånn? Mange som liker mannen min også, men herregud det er da ikke noe jeg tenker over eller skryter av på nettet Dib er ikke noe annerledes enn facebook. De som MÅ skryte pynter på sannheten mens de som holder kjeft har det ganske fint Anonymous poster hash: 98b18...3ee Ja, jeg ser på aggressjonsproblemene dine at du har det skikkelig fint. Mhm.. Anonymous poster hash: e32c3...d23 Aggresjon? Hvordan kan du konkludere med det når du ser et skriftlig svar? 😂 herregud erdessverre et misbrukt ord i mitt vokabular. Anonymous poster hash: 98b18...3ee Hvorfor har jeg issues mener du? Fordi jeg føler meg heldig? Eller fordi jeg "skryter" på et ANONYMT forum? Jeg legger det selvsagt ikke ut på Facebook, jeg er da ikke helt blåst! Anonymous poster hash: 4c4f9...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå