Gå til innhold

navn som blir noe annet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har en sønn som heter Hauk Abel. Klarer ikke si det uten at det blir Hau Kabel... Da må jeg si det så tydelig...

 

Og så gikk jeg på skole med ei som heter sunniva gina... Say no more, hun brukte bare sunniva 😂

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Polly Ester

Ann-Gina

Hans Hugo

Odd Even

Skrevet

Polly Ester

Ann-Gina

Hans Hugo

Odd Even

Hahaha, dagens :D må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? :P

 

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Skrevet

 

Polly Ester

Ann-Gina

Hans Hugo

Odd Even

Hahaha, dagens :D må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? :P

 

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-)

Skrevet

 

 

Polly Ester

Ann-Gina

Hans Hugo

Odd Even

Hahaha, dagens :D må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? :P

 

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-)

Aha, no skjønte eg det;-) 🙈

Skrevet

May Jones

Randi (i engelsktalende land)

 



Anonymous poster hash: 08231...b25
Skrevet

Simen er heller ikke kult å si på engelsk

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Skrevet

Jeg kjenner ei dame som har kalt barnet sitt Ada Mari, jeg syns det er vanskelig å ikke si Adam Ari.

 

Anonymous poster hash: 8711b...efa

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Polly Ester

Ann-Gina

Hans Hugo

Odd Even

Hahaha, dagens :D må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? :P

 

 

Anonymous poster hash: a1e75...c3e

Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-)
Aha, no skjønte eg det;-) 🙈

Den er også flott i Trøndelag 😁

Skrevet

Onkelen min heter Hans Einar. Jeg var bra gammel før jeg skjønte at det ikke var "han Steinar", men Hans Einar.



Anonymous poster hash: f0c19...dbf
Skrevet

Sikkert litt rart å presentere seg som Odd på engelsk....Eller Bård;-)

Skrevet

Angivelig hadde Steinar Lem en bror som het Hans Tore.

 

Anonymous poster hash: ef9c4...be5

Gjest Antarctica
Skrevet

Sikkert litt rart å presentere seg som Odd på engelsk....Eller Bård;-)

Og Bent 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...