Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Venninna mi har en sønn som heter Hauk Abel. Klarer ikke si det uten at det blir Hau Kabel... Da må jeg si det så tydelig... Og så gikk jeg på skole med ei som heter sunniva gina... Say no more, hun brukte bare sunniva 😂 Anonymous poster hash: a1e75...c3e
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Polly Ester Ann-Gina Hans Hugo Odd Even
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Polly Ester Ann-Gina Hans Hugo Odd Even Hahaha, dagens må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? Anonymous poster hash: a1e75...c3e
Syngensang Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Polly Ester Ann-Gina Hans Hugo Odd Even Hahaha, dagens må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? Anonymous poster hash: a1e75...c3e Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-)
Syngensang Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Polly Ester Ann-Gina Hans Hugo Odd Even Hahaha, dagens må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? Anonymous poster hash: a1e75...c3e Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-) Aha, no skjønte eg det;-) 🙈
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 May Jones Randi (i engelsktalende land) Anonymous poster hash: 08231...b25
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Simen er heller ikke kult å si på engelsk Anonymous poster hash: a1e75...c3e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Jeg kjenner ei dame som har kalt barnet sitt Ada Mari, jeg syns det er vanskelig å ikke si Adam Ari. Anonymous poster hash: 8711b...efa
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Polly Ester Ann-Gina Hans Hugo Odd Even Hahaha, dagens må man forresten være nordlending for å forstå nr 3 der? Anonymous poster hash: a1e75...c3e Sikkert, eg forsto den iallefall ikkje. Trur nesten ein må være nordlending eller sunnmøring for å gjennomføre ungen sin det navnet og.;-)Aha, no skjønte eg det;-) 🙈 Den er også flott i Trøndelag 😁
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Onkelen min heter Hans Einar. Jeg var bra gammel før jeg skjønte at det ikke var "han Steinar", men Hans Einar. Anonymous poster hash: f0c19...dbf
Syngensang Skrevet 12. desember 2015 #11 Skrevet 12. desember 2015 Sikkert litt rart å presentere seg som Odd på engelsk....Eller Bård;-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Angivelig hadde Steinar Lem en bror som het Hans Tore. Anonymous poster hash: ef9c4...be5
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Sikkert litt rart å presentere seg som Odd på engelsk....Eller Bård;-) Og Bent 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå