Gå til innhold

Nervøs for ingenting? (gravid)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på sykehuset for å sjekke foster og alt det der om 30 min, og jeg redd for at noe er galt. Det er en vanlig OUL regner jeg med siden jeg er uke 19.

 

Men om noe hadde vært galt hadde vel legen sagt det i uke 16? Siden jeg fikk se et bankene hjerte da :)

 

Anonymous poster hash: 6bd5a...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du på UL både uke 16 og 19?

 

Anonymous poster hash: b472f...fcd

Skrevet

Alt er helt sikkert bra! :)

Legene hadde fortalt dg om noe var galt :)

Lykke til på Ul, spennende å få se lille babyen😍

 

Anonymous poster hash: e78ab...0b3

Skrevet

Nervøs for ordinær ul? Er jo kun normal rutinesjekk som alle får?

 

Anonymous poster hash: 75f62...4c0

Skrevet

Fastlegen min hadde en sånn maskin for hennes egen interesse.

 

Anonymous poster hash: 6bd5a...029

Skrevet

Jeg var også nervøs for ordinær ul, men det eneste unormale de fant var en ekstra baby;-) og begge barna var helt normale;-) Så bare slapp av. Det går som regel bra.

 

Anonymous poster hash: 29caa...ad5

Skrevet

Som regel er alt normalt :) Og dersom det skulle være noe galt er det fint st det oppdages nå, så du og barnet kan få den oppfølgingen og de eventuelle tiltakene som er nødvendig.

 

Anonymous poster hash: 7ddac...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...