Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg skal på sykehuset for å sjekke foster og alt det der om 30 min, og jeg redd for at noe er galt. Det er en vanlig OUL regner jeg med siden jeg er uke 19. Men om noe hadde vært galt hadde vel legen sagt det i uke 16? Siden jeg fikk se et bankene hjerte da Anonymous poster hash: 6bd5a...029
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Hvorfor skal du på UL både uke 16 og 19? Anonymous poster hash: b472f...fcd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Alt er helt sikkert bra! Legene hadde fortalt dg om noe var galt Lykke til på Ul, spennende å få se lille babyen😍 Anonymous poster hash: e78ab...0b3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Nervøs for ordinær ul? Er jo kun normal rutinesjekk som alle får? Anonymous poster hash: 75f62...4c0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Fastlegen min hadde en sånn maskin for hennes egen interesse. Anonymous poster hash: 6bd5a...029
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Jeg var også nervøs for ordinær ul, men det eneste unormale de fant var en ekstra baby;-) og begge barna var helt normale;-) Så bare slapp av. Det går som regel bra. Anonymous poster hash: 29caa...ad5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Som regel er alt normalt Og dersom det skulle være noe galt er det fint st det oppdages nå, så du og barnet kan få den oppfølgingen og de eventuelle tiltakene som er nødvendig. Anonymous poster hash: 7ddac...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå