Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Har brukt den én dag, og nå er den søkk borte! Forstår ikle at det er mulig!!? Har selvsagt sjekket klesskap, skittentøyskurv og typiske selvsagte steder nøye. Men den er sporløst forsvunne! :-O Sukk... :-( Hjelp!?? Anonymous poster hash: 3d129...5bf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Mannen din har brukt den og glemt å legge den tilbake på plass. Han har den på seg på jobb. Anonymous poster hash: b2b33...33e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Mannen din har brukt den og glemt å legge den tilbake på plass. Han har den på seg på jobb. Anonymous poster hash: b2b33...33e Min mann (xmann) gjorde faktisk dette😱Jeg lette å lette, mannen sa han ikke hadde sett den. Bh lager merker i huden, mannen kom i bar overkropp ut på kjøkkenet, trenger jeg si mer... Anonymous poster hash: 212a3...ace
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Har brukt den én dag, og nå er den søkk borte! Forstår ikle at det er mulig!!? Har selvsagt sjekket klesskap, skittentøyskurv og typiske selvsagte steder nøye. Men den er sporløst forsvunne! :-O Sukk... :-( Hjelp!?? Anonymous poster hash: 3d129...5bf Jeg tror den har falt bak et møbel, en hvit eller lys trefarget kommode... Anonymous poster hash: 7b59a...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå