Gå til innhold

Mannen er overbevist om at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ppiller fører til abort 1 gang pr år. Hos alle som tar det. Hva er det for noe tull egentlig? Han begynner å bli hysterisk og drar det litt for langt. Han er imot abort, og det er greit, men hvis man går på ppiller og man har skikkelig uflaks og blir gravid og pillene fører til abort så er jo det bare et uhell?! Slitsomt for meg å måtte forholde meg til sånt. Og slapp av, han har sine gode sider og jeg kvitter meg ikke med faren til ungene mine for en sånn bagatell, men hvordan kan jeg overbevise om at ppiller er ok? Er så j.vlig sliten av alle idiotiske diskusjoner og uenigheter at jeg spyr snart

Anonymous poster hash: 43dde...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt det med p-piller, de forhindrer vel eggløsning? Men kobberspiral der er det vist ganske vanlig med abort, dvs at et befruktet egg ikke klarer seg pga av forholdene kobberspiralen fører til. 

Anonymous poster hash: 8d250...685
Skrevet

Har ikke hørt det med p-piller, de forhindrer vel eggløsning? Men kobberspiral der er det vist ganske vanlig med abort, dvs at et befruktet egg ikke klarer seg pga av forholdene kobberspiralen fører til.  Anonymous poster hash: 8d250...685

Ja, pillene hindrer at egget modner og/eller gjør forholdene i livmoren og på veien opp så dårlige at sædcellene ikke kommer frem.

Men alle har vel hørt om "hun som ble gravid på pilla", men er ikke det "litt" hysterisk å unngå ppiller i tilfelle det fører til spontanabort? Er det ikke 50% av alle svangerskap som ender i SA uansett, da, da kan man jo dra det dithen at det er ondt å bli gravid i tilfelle ungen dør.

Skrevet

ta han med til legen så han får forklart hvordan p-piller funker om han ikke får nokk informasjons gjennom pakkningvedlegget. da kan han også få henvisning til å kutte strengen om han fortsatt har samme mening!

Anonymous poster hash: 29bc3...31e
Skrevet

De hemmer eggløsning, og dermed befruktning, så det stemmer ikke. Han får bruke kondom da, hvis han har så panikk for at egg skal befruktes og gå til spille. Og kanskje gjøre noe for alle de barna i verden som allerede er født, og som lider ubeskrivelig. Høres helt sykt ut å henge seg opp i mikroskopiske celler som ikke har noen funksjon eller verdi utenfor en livmorslimhinne, når det er så mye vondt i verden.

Anonymous poster hash: d7b90...b8d

Skrevet

ta han med til legen så han får forklart hvordan p-piller funker om han ikke får nokk informasjons gjennom pakkningvedlegget. da kan han også få henvisning til å kutte strengen om han fortsatt har samme mening! Anonymous poster hash: 29bc3...31e

Han leser ting på internett.

Skrevet

ta han med til legen så han får forklart hvordan p-piller funker om han ikke får nokk informasjons gjennom pakkningvedlegget. da kan han også få henvisning til å kutte strengen om han fortsatt har samme mening! Anonymous poster hash: 29bc3...31e

Han leser ting på internett.

Ja derfor han skal få høre det fra noen som vet hva de snakker om. om ikke får han sterilisere seg eller bruke kondom.

Anonymous poster hash: 29bc3...31e

Skrevet

De hemmer eggløsning, og dermed befruktning, så det stemmer ikke. Han får bruke kondom da, hvis han har så panikk for at egg skal befruktes og gå til spille. Og kanskje gjøre noe for alle de barna i verden som allerede er født, og som lider ubeskrivelig. Høres helt sykt ut å henge seg opp i mikroskopiske celler som ikke har noen funksjon eller verdi utenfor en livmorslimhinne, når det er så mye vondt i verden.Anonymous poster hash: d7b90...b8d

Han vil ikke bruke kondom. Han vil bruke sånn temping og EL-opplegg, noe som for meg er uaktuelt. Piller eller ikke noe. Eller kondom da, men som sagt nekter han det. SLITEN! :( Alt skal være et problem, hele tiden. Han vil gjerne leve i sølibat, men jeg sa at da får han leve alene. Hva skjedde.. Med han jeg engang kjente så godt.. Greit å være religiøs osv, men jeg synes det tar helt av.

Skrevet

Han leser ting på internett.Anonymous poster hash: 43dde...8b3

Ja derfor han skal få høre det fra noen som vet hva de snakker om. om ikke får han sterilisere seg eller bruke kondom. Anonymous poster hash: 29bc3...31e
Han er imot sterilisering, og mener man ikke skal tukle med naturen. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har foreslått det.

Jeg blir syk under svangerskap og må gå på smertefull medisin, han vet hvor grusomt det er for meg, men allikevel sier han at det ikke er så farlig om jeg blir gravid og at han vil ha flere barn. Nei. Vi har problemER...

Sånn ting er nå ser jeg at de eneste løsningene enten er å finne noe lesestoff som overbeviser ham om at han tar feil, eller leve i et sexløst forhold og bli frustrert på alle områder og komme dithen at forholdet enten går i dass og vi slår opp eller at jeg ofrer meg selv og mitt liv, gjemmer følelser og lider meg gjennom livet og later som ingenting ovenfor barna fordi mamma og pappa på død og liv må "være sammen".

Skrevet

De hemmer eggløsning, og dermed befruktning, så det stemmer ikke. Han får bruke kondom da, hvis han har så panikk for at egg skal befruktes og gå til spille. Og kanskje gjøre noe for alle de barna i verden som allerede er født, og som lider ubeskrivelig. Høres helt sykt ut å henge seg opp i mikroskopiske celler som ikke har noen funksjon eller verdi utenfor en livmorslimhinne, når det er så mye vondt i verden.Anonymous poster hash: d7b90...b8d

Han vil ikke bruke kondom. Han vil bruke sånn temping og EL-opplegg, noe som for meg er uaktuelt. Piller eller ikke noe. Eller kondom da, men som sagt nekter han det. SLITEN! :( Alt skal være et problem, hele tiden. Han vil gjerne leve i sølibat, men jeg sa at da får han leve alene. Hva skjedde.. Med han jeg engang kjente så godt.. Greit å være religiøs osv, men jeg synes det tar helt av.

Jeg tror dessverre dette er universet som sier til deg at dette forholdet ikke vil vare.

Folk som tror på konspirasjonsteorier på Internett er skumle og/eller patetiske

Anonymous poster hash: 04c4c...47b

Skrevet

Han vil ikke bruke kondom. Han vil bruke sånn temping og EL-opplegg, noe som for meg er uaktuelt. Piller eller ikke noe. Eller kondom da, men som sagt nekter han det. SLITEN! :( Alt skal være et problem, hele tiden. Han vil gjerne leve i sølibat, men jeg sa at da får han leve alene. Hva skjedde.. Med han jeg engang kjente så godt.. Greit å være religiøs osv, men jeg synes det tar helt av. Anonymous poster hash: 43dde...8b3

Jeg tror dessverre dette er universet som sier til deg at dette forholdet ikke vil vare.

Folk som tror på konspirasjonsteorier på Internett er skumle og/eller patetiske Anonymous poster hash: 04c4c...47b

Vi kvinner er gode til å overbevise da, er vi ikke? Tenkte det er verdt et forsøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...