Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 En på Facebooken min skrev dette i dag; 'Yes is me son of deval and evil and all the power I have it, nigger is me, terrorist is me, am ready to Kill you by painful death, don't still from me, now is the time to kill, fuck your God and your prophet, and what you believe in fuck you' Og kjenner at jeg faktisk ble litt nervøs. Vi bor i en liiiiten by i nord og jeg har gått på skole med denne gutten for 6-7 år siden... Burde jeg ta dette seriøst? Og hvordan kan jeg melde dette inn uten å fortelle at det er meg? Anonymous poster hash: d4591...c31
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Ring til politiet og si du vil verne anonym og forklar dette? Rapporter på fb? Anonymous poster hash: da2a4...d06
Grønn Sommerfugl Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Ja det ville jeg gjort. Tror ikke han får vite hvem som har kontaktet politiet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Er det mulig å sende dette anonymt på mail siden jeg har tatt screenshot av teksten osv? Den ligger offentlig på siden hans, så alle får lest den. Vil helst ikke ringe, da politiet vil få nummeret mitt. Vi er som sagt en liten by og jeg ser han innimellom, så vil ikke ta noen sjanser hvis han er litt ustabil... Anonymous poster hash: d4591...c31
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Ta printscreen før du melder noe til Facebook, hvis det blir fjernet har du ikke bevis... Ring politiet og si at du vil melde bekymring angående terrorisme fra *navnet hans* og at du eventuelt kan sende en mail med bilde av innlegget hans. De kommer aldri til å si hvem som har meldt ham, de beskytter din identitet. Anonymous poster hash: 8543f...bfd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Har sendt inn anonymt tips nå, men fikk ikke sendt ved bildet. Dette har jeg lagret på telefonen i tilfelle. Statusen er som sagt offentlig, så kanskje flere sender inn tips. Jeg skulle gjerne ringt, men jeg er alt for redd for at det kan bli brukt mot meg. Hvis det blir f.eks en rettsak så kan de bruke meg som vitne, og det vil jeg absolutt unngå.... Men har sendt inn via politiet sin hjemmeside med navnet hans på Facebook. Anonymous poster hash: d4591...c31
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Så bra at du gjorde det! Alt for mange tenker at andre gjør det, nå har du tatt ansvar. Tommel opp Anonymous poster hash: 8543f...bfd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Bra du har meldt fra! Anonymous poster hash: da2a4...d06
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Bedre med et tips for mye enn et for lite tenker jeg :-) politiet har nok ressurser nok til å finne ut om det er en reel trussel eller ikke (håper jeg!) Anonymous poster hash: d4591...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå