Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Vi har bare vært sammen i 3 mnd. I starten så ble jeg overøst med fantastiske meldinger, hvor glad han var i meg, hvor mye han hadde falt for meg, hvor fantastisk jeg var, hvor heldig han var som fikk meg, masse hjerter, kyss osv. Og nå er det omtrent ikke noe sånt lenger, jeg sender glad i deg, du er verdens beste, hjerter, kyss osv. Men får ikke tilbake, får noen ganger mld tilbake, men da om noe helt annet. Er litt sårt og, at jeg ikke får svar på noen meldinger. Ene gangen ble jeg faktisk redd for hva som hadde skjedd og, da det ikke er normalt. For en uke siden tenkte jeg at jeg skulle ta det opp med han. Men den dagen fortalte han at han ikke hadde det bra om dagen, at han holder på og gå på en smell, og har ikke hodet på plass om dagen. Så da sa jeg ikke noe, og tenkte at dette var forklaringen. Men jeg fortsetter jo å bli lei meg. Og i går sendte jeg melding og spurte om han ville ha besøk i dag, og jeg får ikke svar. Har og sendt natta og godt morgen melding og får ikke svar. Jeg pleier å få svar, eller han ringer meg. Siden vi begge har barn så møtes vi bare 1-2 kvelder i uken. Er en uke siden sist nå, og da vi er sammen har vi det helt fantastisk. Da sier han mye positivt, sier han er glad i meg, og viser det med hele seg. Føler jo at jeg må ta opp dette med han, men er redd for at det blir for mye for han, nå som han sliter. Og at jeg heller dytter han lenger bort. Lurer og på om bare jeg overreagerer. Da jeg har blitt sviktet så mange ganger før, og er derfor ekstra redd for å bli det igjen. Noen som har noen tips og råd? Anonymous poster hash: 45bcb...7c8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Han har totalt mistet interessen for deg. Må du virkelig ha svar på forumet for å skjønne det? Beklager. Gå videre i livet ditt. Anonymous poster hash: a351d...30c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Dere har ikke vært sammen så lenge, og det høres dessverre ut som han har mistet litt interessen. Dette er vanlig etter noen mnd. I begynnelsen er alt spennende og nytt, men ettehvert som man blir bedre kjent med hverandre, ser man jo også sider som ikke var som man trodde. Det trenger ikke være noe galt med deg, så ikke ta det personlig. Kanskje han syntes dette gikk for fort? Kanskje han virkelig ikke har det bra, og ikke vil "plage" deg med dette? Kanskje du også skal revurdere et forhold, der dere begge har barn, og denne mannen sliter psykisk? Det kan bli tøft for dere alle. Jeg aner egentlig ikke hva jeg snakker om, siden jeg ikke kjenner noen av dere, så du må ikke ta det jeg skriver for bokstavelig, snakk med han, hør hva han tenker. Ikke godt for deg å gå å lure Anonymous poster hash: d96ce...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå