Gå til innhold

Hvorfor er mannfolk så barnslige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke jenter/kvinner oppføre seg så barnslig som menn gjør. Hva er det som slår feil i oppdragelsen av gutter? Hva er det som gjør at mannfolk synes en så infantil og barnslig oppførsel er grei, ja,. rent av morsom?

http://www.nrk.no/video/PS*243187

Anonymous poster hash: fa3a3...693
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var da humor som ikke skader noen og ikke gjør narr av noen! Jeg synes ikke det var morsomt, men det er ikke hovedpoenget. Poenget er som sagt - ikke skade noen, ikke gjøre narr av noen - helt OK!

Jeg synes forøvrig HI har en utrolig holdning. Du prøver å bruke retoriske knep som bare blir litt for latterlig.

Anonymous poster hash: 382fb...045
Skrevet

Det der var da humor som ikke skader noen og ikke gjør narr av noen! Jeg synes ikke det var morsomt, men det er ikke hovedpoenget. Poenget er som sagt - ikke skade noen, ikke gjøre narr av noen - helt OK!

Jeg synes forøvrig HI har en utrolig holdning. Du prøver å bruke retoriske knep som bare blir litt for latterlig.

Anonymous poster hash: 382fb...045

Det er ikke humor. Det er barnslig. Når folk oppfører seg sånn er noe galt. Dette er ikke normal, voksen, oppførsel.

Jeg bruker for øvrig ingen retoriske knep.

Anonymous poster hash: fa3a3...693

Skrevet

Dette er ikke barnslig, dette heter å ikke ta seg selv så høytidelig ;)

Vi damer har noe å lære der...

Ikke at jeg syntes dette var morsomt heller, men så er jo jeg en fornuftig dame ;)

Anonymous poster hash: d86c7...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...