Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Hver kveld og ledige øyeblikk på dagtid bruker jeg på Facebook, DIB og quizspill. Er drittlei, og ødelegger bare en allerede dårlig konsentrasjonsevne. Jeg orker ikke lese bøker, jeg kommer meg ikke på trening, jeg blir til og med rastløs av å lese en vanlig avis. Hater det og mangler viljen til å gjøre noe med det. Dårlig kombo... Anonymous poster hash: 09cdc...6aa
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Samme her. Blir stressa hvis det går en lang stund mellom hver gang jeg sjekker, og bruker alle ledige øyeblikk på surfing. Skulle så ønske jeg bare kunne legge vekk mobilen/mac´n uten å hele tiden ha i bakhodet at jeg har lyst å sjekke.. Anonymous poster hash: fbc50...25e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Samme her! Anonymous poster hash: da8de...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå