Gå til innhold

Venninnen min snek på mobilen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde besøk av venninnen min nå nettopp. Mens hun var her spurte hun om hun kunne låne mobilen min for å sjekke Mailen, siden hun har en gammel mobil som det ikke går på og gammel PC som tar laang tid å få startet( hun har litt dårlig råd) jeg sa at det ikke var noe problem. Når jeg går på mobilen etter at hun har gått ser jeg at hun har vært inne på min Mail å sett på lønnsslippene for de 4 siste månedene og vært inne på meldingene mine.. Føler meg så sviktet..

Hva skal jeg gjøre med dette?

Anonymous poster hash: 6fe80...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at hun har vært inne og sett på dette da? Ganske frekt av henne i så fall.

Anonymous poster hash: 8d033...ee7

Skrevet

Hvordan vet du at hun har vært inne og sett på dette da? Ganske frekt av henne i så fall.

Har iPhone, når man trykker to ganger på den runde knappen kommer det opp hvilken app man har vært inne på, jeg bruker å fjerne disse etter hver gang. Sånn så jeg at hun hadde vært på meldingene mine. Så gikk jeg å så på loggen inne på safari at hun hadde vært på mailen min, så alt hun hadde vært inne på..

Skrevet

Fy faen, det vennskapet hadde vært over for min del!

Anonymous poster hash: 01e3d...c7b
Skrevet

Om det er en god venninne så har jeg ikke sagt noe på det, men neste gang hun spør om å få låne telefonen så sier du: ja, hvis du ikke sjekker lønnslippene mine!

Tenker hun blir passe rar da..

Anonymous poster hash: 3130a...395

Skrevet

Om det er en god venninne så har jeg ikke sagt noe på det, men neste gang hun spør om å få låne telefonen så sier du: ja, hvis du ikke sjekker lønnslippene mine!

Tenker hun blir passe rar da..

Anonymous poster hash: 3130a...395

Det er jo tydeligvis ikke en god venninne. En god venninne ville aldri ha tråkket over en slik privat grense som det denne "venninnen" har gjort!

Men ellers synes jeg forslagene dine er gode ;)

For min del så ville jeg nok ikke greid å stole på henne. Jeg ville nok ha konfrontert henne. La hun seg langflat og viste at hun angret, da kunne jeg gitt henne en ny sjanse. Men ikke hvis hun ikke la seg langflat umiddelbart.

Anonymous poster hash: 30f4e...be9

Skrevet

Det høres merkelig ut. Du er ikke en av disse som ikke logger ut fra mail etter hver session på egen mobil da, slik at hun har kommet rett inn på din mail dersom hun har samme mail? En venninne av meg gjorde det en gang, og siden hun var full tok det henne noen minutter og et overrasket utbrudd om hvem hun hadde fått mail fra før vi begge skjønte at det var min mail hun var inne på.

Og hvorfor skulle hun sjekke fire av dine lønnsslipper? Var hun nysgjerrig på hva du tjente hadde det da holdt med en. Her mistenker jeg nok heller mannen din for å ha tatt en kikk kort tid etter for å se etter noe bestemt....

Anonymous poster hash: 783b9...c3f
Skrevet

Ta det med henne, face to face!

Seriøst ikke greit!

Anonymous poster hash: 72c0a...17b

Skrevet

Har iPhone, når man trykker to ganger på den runde knappen kommer det opp hvilken app man har vært inne på, jeg bruker å fjerne disse etter hver gang. Sånn så jeg at hun hadde vært på meldingene mine. Så gikk jeg å så på loggen inne på safari at hun hadde vært på mailen min, så alt hun hadde vært inne på..

Herregud. Der lærte du meg noe nytt med iPhone.

Takk. 😊

Anonymous poster hash: 74a67...469

Skrevet

Det høres merkelig ut. Du er ikke en av disse som ikke logger ut fra mail etter hver session på egen mobil da, slik at hun har kommet rett inn på din mail dersom hun har samme mail? En venninne av meg gjorde det en gang, og siden hun var full tok det henne noen minutter og et overrasket utbrudd om hvem hun hadde fått mail fra før vi begge skjønte at det var min mail hun var inne på.

Og hvorfor skulle hun sjekke fire av dine lønnsslipper? Var hun nysgjerrig på hva du tjente hadde det da holdt med en. Her mistenker jeg nok heller mannen din for å ha tatt en kikk kort tid etter for å se etter noe bestemt....

Jeg logger ut, men har autofyll passord. Samboeren er ikke hjemme denne uken..

Skrevet

Det høres merkelig ut. Du er ikke en av disse som ikke logger ut fra mail etter hver session på egen mobil da, slik at hun har kommet rett inn på din mail dersom hun har samme mail? En venninne av meg gjorde det en gang, og siden hun var full tok det henne noen minutter og et overrasket utbrudd om hvem hun hadde fått mail fra før vi begge skjønte at det var min mail hun var inne på.

Og hvorfor skulle hun sjekke fire av dine lønnsslipper? Var hun nysgjerrig på hva du tjente hadde det da holdt med en. Her mistenker jeg nok heller mannen din for å ha tatt en kikk kort tid etter for å se etter noe bestemt....

Jeg logger ut, men har autofyll passord. Samboeren er ikke hjemme denne uken..

Jeg tjener forresten ikke det samme hver mnd, noen ganger mye, noen ganger helt greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...