Gå til innhold

Han sa han elsket meg!!...Oj..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har styrt på i rundt 8 mnd nå, vi har holdt det hemmelig for de fleste da han har en eks som styrer og litt sånt. Det har vært mye frem og tilbake, og i dag var en ny episode. Jeg var lei meg og sa at jeg ikke fikser dette noe mer, og da sa han at han elsket meg! Jeg ble helt satt ut og sa egentlig ingenting..Han sa dette når han var på vei til å gå, så det ble litt sånn i forbifarten. Husker faktisk ikke helt for det var så totalt uventet! Så vi sa bare hade, og når han gikk sa han love u, da denne gangen på engelsk og ikke så "seriøst" for min del..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg er faktisk sint på han fordi han slenger dette i tryne på meg når ting er vanskelig! Jeg har jo egentlig bare drømt om dette, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sint? Jeg er jo nesten på gråten her, er ikke det merkelig? 

Vi har planlagt barn, bryllup og alt, men det er så mye rundt oss at jeg liksom ikke ser det mer, også sier han noe sånt når han går?.. Tenk om han ikke mener det, at han bare sa det for at jeg skulle slutte å være trist? Men ingen gjør sånt vel? Vet ikke hva jeg skal si til han, for jeg elsker han, fullstendig! Jeg er bare så redd for å gå på en smell og at han bare lurer meg..

Tenk å få sånn tankekjør pga noe som egentlig er en bra ting og veldig ønsket..

Anonymous poster hash: e1344...de8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du utdype litt mer hva det er du/ dere opplever som er så vanskelig å holde ut? Og hvem av dere har barn?

Anonymous poster hash: df2ba...802
Skrevet

Dere har planlagt bryllup før dere noen sinne har sagt at dere elsker hverandre?

Anonymous poster hash: 7ca71...1f5

Skrevet

Dere har vært sammen i 8 måneder, dere planlegger allerede barn og bryllup, men har aldri sagt noe om at dere elsker hverandre... Det virker ikke som et helt sunt forhold i mine øyne.

Jeg ville trukket meg litt unna. Dere har holdt forholdet hemmelig, du sier det er pga. at "eksen styrer og litt sånt". Hva er litt sånt?

For meg virker det veldig pussig å skulle planlegge bryllup når mannen ikke kan stå for forholdet offentlig, og stå for det overfor eksen.

Ta på alvor det at du ikke orker så mye styr mer! Når du mer eller mindre avslutter forholdet når du sier du ikke orker, da slenger han ut "elsker deg". Det er en måte å sette deg ut, en måte å få deg til å skifte mening - men helt uten å faktisk ta tak i hva det enn er som er problemene deres. Skal dere fortsette med en slik "problemløsning" så vil dere slite i fremtiden og du vil fortsette å være frustrert og lei deg.

Skal forholdet ha en sjanse så må dere kommunisere. Parterapi? Og for all del - legg alle planer om barn og bryllup når mannen ikke en gang vil stå for at han er sammen med deg etter 8 måneder.

Anonymous poster hash: 12450...b7c
Skrevet

At det enda er hemmelig hadde ikke jeg lagt så mye i. Fikk ny type ganske raskt etter bruddet og holdt der hemmelig nærmere et år pga barn og eksmann.

Men at han sier det i en sånn setting kan kan jo få en til å lure på hvorfor det kom da. Jeg tenker han har tenkt en stund på det og har sikkert ventet på å si det men når du sier du ikke orker så vil han vise at han virkelig er all in.

Min kjære gjorde meg så sinnsykt lykkelig og glad at det nesten bare datt ut av meg (klarte å holde meg) han sa dt først en uke senere..

Anonymous poster hash: d1994...a8f

Skrevet

Ja, det er gjerne rart at vi snakker om barn og bryllup, men jeg er 100% sikker på hva jeg føler og jeg føler han mener alt han sier. Han er bare veldig opptatt av at eksen skal ha det bra..På den måten at han vet at hun ikke tar livet av seg. Hun har truet med det.. Jeg skjønner han sånn sett, men jeg er kjempelei av at en fremmed person skal styre mitt liv.

Etter å ha pratet med han, for jeg klarte ikke å la det ligge, så kommer det frem at han elsker meg og vil ha hele verden med meg, men han ville ikke si det før alt rundt oss var bra. Jeg vet at jeg elsker han og vil ikke ha noen andre i livet mitt, jeg har prøvd å formidle det uten å legge press på han, så nå gjenstår det bare å se hvor vi havner!..Han sier at han elsker meg og vil dele livet med meg, og jeg kan velge å tro på han eller ikke..

Anonymous poster hash: e1344...de8

Skrevet

Syns du virket litt kort. Han holder enda på med ex, derfor han vil holde det hemmelig. Klassisk unnskyldning at han ikke vil si noe fordi han er redd for at ex skal ta livet av seg. Sannheten er vel heller at han ikke vet hvem han skal velge av dere. Deilig å ha sex med en annen, som "ex" ikke vet om. Hvem av dere har barn ? Har han barn ?

Anonymous poster hash: e9137...773

Skrevet

Hvis det er slik at eksen truer med å ta livet av seg så er det dummeste han gjør å fortsette å "hjelpe" og skåne hennes følelser. Så lenge hun tror han fremdeles er singel, og så lenge han fortsetter å "hjelpe" henne så gir han henne håp om at det skal bli de to igjen. Det mannen må gjøre er å varsle hjelpeapparatet og familie/venner av henne, kanskje også ta kontakt med hennes fastlege og fortelle at hun truer med selvmord fremdeles, så lenge etter bruddet mellom dem.

HAN er ikke den som kan hjelpe henne, og han bør ikke være en del av hennes liv så lenge han har gått videre med deg. Når hun oppdager at han har holdt deg hemmelig i så lang tid (og tydeligvis har tenkt å fortsette å holde deg hemmelig), så blir det bare verre for henne, for da har han også løyet til henne. Mulig han ønsker å hjelpe henne, men det han gjør mot henne nå er alt annet enn å hjelpe, for han hindrer henne i å innse at det ikke er håp, han hindrer henne å gå videre.

Han må varsle de som kan hjelpe henne og så bør han selv trekke seg unna.

Om han ikke vil gjøre det, da tror jeg også at han fremdeles kanskje har følelser for henne. Du skriver at han er "veldig opptatt av at hun skal ha det bra". Og ved at han sørger for at hun har det bra så "vet han at hun ikke tar livet av seg".

En mann som ikke lenger har følelser for sin eks ville taklet dette på en mer fornuftig måte enn det din gjør, HI.

Alternativt at han er en mann som alltid vil være mer opptatt av å please andre enn deg, Hi. For du er jo der hele tiden, bare han sier det riktige innimellom...

Dere har vært sammen så lenge at det er på tide at han velger en annen løsning med eksen. Få ham til å kontakte de som kan hjelpe henne. Da kan han trekke seg unna, og han bør gjøre det hvis han ikke lenger har følelser for henne - for hennes del, for din del, for sin egen del. Slik han holder på nå så er han bare kortsynt og gjør egentlig bare alle ulykkelige.

Anonymous poster hash: 12450...b7c
Skrevet

Er dere veldig unge?

Anonymous poster hash: 23fcc...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...