Gå til innhold

Brainstorming ang julegave til mann. Budsjett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en grense på 500,-.

Hjelp?? 😳

Anonymous poster hash: 965c9...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker han da?

Abonnement på blad? Pondus eller noe annet han har interesse for?

Genser?

Treningsklær?

Utstyr til sykling, skigåing, padling, etc?

Bøker?

Anonymous poster hash: 2e204...30a

Skrevet

Han driver med ekstremsport som fallskjerm og basehopping, fjellklatring, kiteing, rafting og utfor på ski, så kanskje noe varm ull..? Det blir kanskje veldig kjedelig da..

Han er hekta på e-bøker..

Skrevet

Abonnement på blad eller bok/bøker (trenger ikke være skjønnlitteratur heller - min er skikkelig lesehest, men varierer om han ønsker seg skjønnlitterære bøker eller om han vil ha bøker innenfor en av hobbyene sine!) kan være en idè? 

Ellers er ikke klær (ullundertøy, gode luer/hansker fra sportsbutikk etc) en dårlig idè heller? Han er vel mye utendørs med de aktivitetene :-) 

Her håper jeg å sjarmere mannen med favorittfilmen hans på dvd (umulig å skaffe i Norge, og av en eller annen grunn vanskelig og "dyr" å få tak i i utlandet også - i forhold til vanlige dvd-priser, men fant den ENDELIG med riktig regionskode) og en bok han ønsker seg. Han får i tillegg blad og marsipangris på morgenen på julaften, som er meningen som "formiddagskos"  :blomst:  

Skrevet

Han driver med ekstremsport som fallskjerm og basehopping, fjellklatring, kiteing, rafting og utfor på ski, så kanskje noe varm ull..? Det blir kanskje veldig kjedelig da..

Han er hekta på e-bøker..

Min mann å. Jeg er så i tvil hva han skal få. Ham har jo nok "leker" og utstyr som det er. Jeg har landet på en god aftershave og en skjorte. Mulig litt kjedelig, men slik blir det i år.

Anonymous poster hash: 475b6...59f

Skrevet

Min sin får piggsko og dunjakke i år:-)

Kjedelig men veldig nødvendig 😳

Anonymous poster hash: cfe62...7ef

Skrevet

abonnement på storytel? da kan han lese så mye ebøker og lydbøker som han vil. 169 kr måneden.

Anonymous poster hash: 7a960...035

Skrevet

Da har jeg kjøpt! 😄

Det ble billetter til Karpe Diem-konsert og en ullgenser 👍🏻 Overskred budsjettet med 200,-, men det får gå. Kjøpte en billett til meg selv også, så da kan vi glede oss til februar 😊

Hi

Skrevet

Jeg har bestilt brasiliansk voksing av musa og under treet får han en bok om rypejakt. Det siste er mest for syns skyld for det er nok det første han blir mest glad for 🙊

Anonymous poster hash: 89f9d...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...