Gå til innhold

Kan jeg lure mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på et barn til, men mannen vil ikke .... Jeg har lyst til å lure han .... Han vil ikke bruke kondom og jeg tåler ikke prevensjon, så er risiko hver gang ...

Anonymous poster hash: ad359...f68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 3a1d6...91a
Skrevet

Selvfølgelig kan du lure han.

Om det er det rette er en annen sak...

Anonymous poster hash: 67eae...4dd

Skrevet

Selvfølgelig ikke

Anonymous poster hash: 5f452...695
Skrevet

Lure han hvordan? Hvis han vet at du ikke bruker prevensjon så er det vel ikke så mye å lure med?

Bortsett fra det er der å,få barn med en som ikke vil ha, sjelden en god ide. Hva får deg til å tro at din mening teller mer enn hans?

Anonymous poster hash: ebaed...204

Skrevet

Tja, han vet jo hva som skjer når man har sex uten prevensjon. Ville minnet ham på det og sagt at jeg beholder om jeg blir gravid.

Anonymous poster hash: 85e32...c37

Skrevet

Jeg går for å lure han ... Hihi

Oppdaterer dere om noen uker

Skrevet

Jeg går for å lure han ... Hihi

Oppdaterer dere om noen uker

Dumme nek.......

Anonymous poster hash: 5f452...695

Skrevet

Jeg lurer min litt. Vi praktiserer "hopp av i svingen". Av og til når jeg merket at det er like før han kommer, foldet jeg begge beina mine rundt han og kneppet han godt inntil, og inni meg. Det går som det må og han kommer inni meg. Jeg skylder på at jeg lar meg rive med, og da blir han fornøyd med seg selv. Har ikke blitt gravid ennå da.

Anonymous poster hash: 62159...a4e
Skrevet

Jeg lurer min litt. Vi praktiserer "hopp av i svingen". Av og til når jeg merket at det er like før han kommer, foldet jeg begge beina mine rundt han og kneppet han godt inntil, og inni meg. Det går som det må og han kommer inni meg. Jeg skylder på at jeg lar meg rive med, og da blir han fornøyd med seg selv. Har ikke blitt gravid ennå da.

Anonymous poster hash: 62159...a4e

Sweet!  :D

Anonymous poster hash: 38136...16c

Skrevet

Å få barn med noen som ikke ønsker det...er nok ofte første dråpen til samlivsbrudd

Skrevet

Lure han?

Skal du stikke hull i kondomene?

Hvor er respekten for mannen din?

Det er så mange menn der ute i verden som blir lurt trill rundt... stakkars naive folk. Svært få av de tror at damer kan være så ondskapsfulle... Men der tar de visst feil :(

Anonymous poster hash: cf40d...b91

Skrevet

Lure han?

Det er så mange menn der ute i verden som blir lurt trill rundt... stakkars naive folk. Svært få av de tror at damer kan være så ondskapsfulle... Men der tar de visst feil :(

Hun trenger jo ikke stikke hull for han vil jo ikke bruke kondom:) Jeg har blitt gravid to ganger med å hoppe av i svingen HI..

Anonymous poster hash: 2d596...364

Skrevet

Hvis ingen av dere bruker prevensjon, så trenger du vel ikke å "lure" han......

Anonymous poster hash: cae42...deb
Skrevet

Hva mener du med å lure? Mener du f.eks å si at det er en sikker periode når du vet du har eggløsning. I så fall er det ikke greit i min bok! Dersom min mann hadde lurt meg med tanke på noe så viktig ville all tillitten til han forduftet sammen med forholdet vårt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan man kan synes det er ok å føre den man liksom skal elske så til de grader bak lyset.

Skrevet

Go for it 😂😂

Anonymous poster hash: 71ff9...987

Skrevet

Hvis du gjør det, bør du ta hemmeligheten med deg i grava. Et nabopar er gått fra hverandre etter at hun vaksinerte barne bak ryggen hans. Tillit er viktig i et forhold.

Skrevet

ja du høres jo ut som den perfekte partner, en man virkelig kan stole på. hva hadde du sagt om du ble lurt? sikkert blitt kjempe fornøyd tenker jeg

Anonymous poster hash: 9eda4...2ee
Skrevet

Lure han?

Hun trenger jo ikke stikke hull for han vil jo ikke bruke kondom:) Jeg har blitt gravid to ganger med å hoppe av i svingen HI..

Anonymous poster hash: 2d596...364

Så det etterpå.

Hvordan hun da skal klare å lure han er jo en gåte.

Skal hun si det er en trygg periode?

Skal hun sjenke han sanseløs?

Kjip er hun uansett hva hun enn måtte finne på.

Håper han vet hun kan bli gravid ved å hoppe av i svingen. Det er et lite menneske det er snakk om her, som han ikke ønsker seg. Det burde virkelig respekteres. Hadde fet vært en katt hun snakket om, men den gang ei...

Skrevet

Hvis du gjør det, bør du ta hemmeligheten med deg i grava. Et nabopar er gått fra hverandre etter at hun vaksinerte barne bak ryggen hans. Tillit er viktig i et forhold.

Om min mann var så idiot at han nektet vaksine hadde jeg nok gjort det samme. På samme måte som jeg hadde flyttet med barna om han mishandlet dem. 

Anonymous poster hash: 08e42...eb5

Skrevet

Om min mann var så idiot at han nektet vaksine hadde jeg nok gjort det samme. På samme måte som jeg hadde flyttet med barna om han mishandlet dem. 

Anonymous poster hash: 08e42...eb5

Var ikke det som var poenget. Tillitsbrudd fører ofte til parbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...