Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 ... på ubetalte regninger! Og hvor ofte setter dere ned og betaler de?! Anonymous poster hash: 5b959...55a
Skylander Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Henger de opp på spontavle i rekkefølge etter betalingsdato, legger inn i nettbanken 1-2 ganger i mnd ca. Oftere hvis det plutselig kommer noe som haster
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Har det meste på avtalegiro og de går ut fra regningskonto. De få som kommer i posten blir lagt inn til betaling med en gang. Har fast trekk fra lønnskonto både jeg og mannen pg de går inn på en felles regningskonto Anonymous poster hash: 3f432...84c
TPK Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Får kanskje regning på papir 3 ganger i året. De ligger på mikroen til de er betalt. Etterpå havner de i en eske.
*Miss Marple* Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Ligger på kjøkkenbenken til jeg får registrert dem i nettbanken, så i ovnen med dem. Ute av øye, ute av sinn.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Er skikkelig dårlig på det der, har alt viktig på avtalegiro så det trekker seg jo selv. Om ikke nok pengene står på regningskonto før er vi over og "starter betalingen" på Nytt på Mobilbsnken. De få gangene jeg får en regning-regning (typ magazine abonoment eller moms/be stilling regninger) glimmer jeg av de, betaler de ofte nesten måneden etter forfall osv.. Jaja ikke så ofte vi får slike tulle regninger:) Hvis du sliter med å betale regninger/føre de inn så sett deg ned en kveld å fiks avtalegiro og e-fakturA Vi betaler begge inn 15.000 (auto trekk fra brukskonto) dagen vi får lønn går 2-3000kr i overstudd på regningskonto hver måned som sparer seg opp til en "buffer" til årsavgift, eiendomskatt kommer. Anonymous poster hash: d3970...ec8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Du kan jo føre inn dine ubetalte regninger med forfall i Januar og endre forfallsdato til "i dag" den dagen du har penger Anonymous poster hash: d3970...ec8
Modesty Blaise. Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Har absolutt alt som er mulig på avtalegiro. Kommer det en regning utenom det, så legger jeg den inn med en gang til betaling med riktig forfallsdato. Mest fordi jeg er senil, og gjør jeg det ikke med en gang så er jeg ekstremt god til å glemme det.
februarprins2013 Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 ingen spesielt system,men tar de etterhvert som de kommer
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Har fast trekk fra lønnskonto til regningskonto hver måned jeg får lønn. Har ellers alt på avtalegiro/e-faktura, så jeg ser ikke regningene. De bare trekkes.. og det gjør det lettere å se hva jeg har til disposisjon på lønnskonto til neste gang jeg får lønn. Anonymous poster hash: af9b9...b80
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Har det meste på avtalegiro og de går ut fra regningskonto. De få som kommer i posten blir lagt inn til betaling med en gang. Har fast trekk fra lønnskonto både jeg og mannen pg de går inn på en felles regningskonto Anonymous poster hash: 3f432...84c Samme her, det meste på avtalegiro eller eFaktura:) Anonymous poster hash: dcf41...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå