Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Når er guttene for gamle for Sabeltann. Har en som blir 6 i sommer og har en som straks fyller 3. Lurer på å ta det til sommeren eller vente et år til minste er 4. Er det fare for at en 7 åring har mistet interessen? Anonymous poster hash: 14a25...d37
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Nei, jeg vil tro det er topp opp til 8-9 år Anonymous poster hash: e0daf...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå