Gå til innhold

Tredje fødsel...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tre eller flere, når jeg har gått overtid med de to første kan jeg vel nesten forvente å gjøre det med tredjemann også? Eller...?

 

Anonymous poster hash: 2f7cc...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid?

 

Anonymous poster hash: 53d68...49d

Skrevet

Jeg gikk over med alle fire. Nesten 2 mnd tilsammen! :-P

Skrevet

Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid?

 

Anonymous poster hash: 53d68...49d

Er dessverre ikke alle sykehus som følger retningslinjene for overtid og igangsetting.
Skrevet

 

Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid?

 

Anonymous poster hash: 53d68...49d

Er dessverre ikke alle sykehus som følger retningslinjene for overtid og igangsetting.

Inntil 12 dager jo. Alt over 40+2 regnes vel som overtid?

 

Jeg er også gravid med nr tre. Har gått til sammen 3 uker over med de to første.

 

Anonymous poster hash: 5a484...108

Skrevet

Jeg har gått 13 og 11 dager over termin.

3dje kom på termindatoen :)

 

Anonymous poster hash: c6dc8...1ac

Skrevet

Fødselslegen sa til meg at det at et svangerskap tar 40 uker er et gjennomsnitt, noen bruker 39 uker og andre 41 uker. Ofte er det sånn at en kvinne som bruker mer enn 40 uker gjør det alle gangene hun går gravid, men selvfølgelig ingen regel uten unntak.

 

Jeg har 4 barn, de er født 13, 1, 17 og 15 dager før termin. Legen sa da til meg at jeg bruker ca 38 uker på å produsere et barn, men at nr to var avviket. 

 

Så konklusjonen må bli at du sannsynligvis går litt over termin denne gangen også, men det er slett ikke sikkert ;)



Anonymous poster hash: a4246...f2b
Skrevet

Her fødte jeg 8 dager før termin de to første gangene.

Den 3. Fødte jeg 3 dager før. Dvs han ble født et 23.59 så om han hadde kommet noen sekunder senere så ville det vært 2 dager før termin :-p

Skrevet

Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid?

 

Anonymous poster hash: 53d68...49d

Innenfor hva som regnes som normalen, men hhv 12 og 13 dager etter termindato. Tenker kanskje at jeg bare har litt lange svangerskap og kan basere meg på "overtid" denne gangen også da :)

 

Anonymous poster hash: 2f7cc...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...