Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Dere som har tre eller flere, når jeg har gått overtid med de to første kan jeg vel nesten forvente å gjøre det med tredjemann også? Eller...? Anonymous poster hash: 2f7cc...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid? Anonymous poster hash: 53d68...49d
Plutselig_gravid Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Jeg gikk over med alle fire. Nesten 2 mnd tilsammen! :-P
Plutselig_gravid Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid? Anonymous poster hash: 53d68...49d Er dessverre ikke alle sykehus som følger retningslinjene for overtid og igangsetting.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid? Anonymous poster hash: 53d68...49d Er dessverre ikke alle sykehus som følger retningslinjene for overtid og igangsetting. Inntil 12 dager jo. Alt over 40+2 regnes vel som overtid? Jeg er også gravid med nr tre. Har gått til sammen 3 uker over med de to første. Anonymous poster hash: 5a484...108
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har gått 13 og 11 dager over termin. 3dje kom på termindatoen Anonymous poster hash: c6dc8...1ac
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Fødselslegen sa til meg at det at et svangerskap tar 40 uker er et gjennomsnitt, noen bruker 39 uker og andre 41 uker. Ofte er det sånn at en kvinne som bruker mer enn 40 uker gjør det alle gangene hun går gravid, men selvfølgelig ingen regel uten unntak. Jeg har 4 barn, de er født 13, 1, 17 og 15 dager før termin. Legen sa da til meg at jeg bruker ca 38 uker på å produsere et barn, men at nr to var avviket. Så konklusjonen må bli at du sannsynligvis går litt over termin denne gangen også, men det er slett ikke sikkert Anonymous poster hash: a4246...f2b
Meg og alle gutta Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Her fødte jeg 8 dager før termin de to første gangene. Den 3. Fødte jeg 3 dager før. Dvs han ble født et 23.59 så om han hadde kommet noen sekunder senere så ville det vært 2 dager før termin :-p
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Ikke svar på spm ditt, men de lar vel ikke folk gå overtid? Anonymous poster hash: 53d68...49d Innenfor hva som regnes som normalen, men hhv 12 og 13 dager etter termindato. Tenker kanskje at jeg bare har litt lange svangerskap og kan basere meg på "overtid" denne gangen også da Anonymous poster hash: 2f7cc...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå