Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Er det vanskelig? Noe jeg må tenke på ifm materialvalg? Tenkte å bruke økologisk bomullsstoff, men hva med innmaten? Anonymous poster hash: c8400...6d9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Er det vanskelig? Noe jeg må tenke på ifm materialvalg? Tenkte å bruke økologisk bomullsstoff, men hva med innmaten? Anonymous poster hash: c8400...6d9 Kjøpte ikkebrennbar fyllvatt fra panduro. Litt dyr, men safety first Ellers er greit med gots/økotex bomull. F.eks et dynetrekk fra Jysk! Billig og. Det JEG ville gjort om igjen idag var å ikke lage midten med fyll, og heller sy en pute som er fylt og legge oppå (om du skjønner), lettere å vaske bare puten enn hele nestet. Anonymous poster hash: 7c5af...aec
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Takk for tips. Da tenker du å sy en madrass man kan legge oppi rett og slett? Anonymous poster hash: c8400...6d9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Takk for tips. Da tenker du å sy en madrass man kan legge oppi rett og slett? Anonymous poster hash: c8400...6d9 Jepp. Eller kjøpe en tynn en, klippe til og sy trekk til den. Anonymous poster hash: 7c5af...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå