Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Trodde jeg "kunne" graviditet etter to stk. Men fy flate. Nå er jeg gravid med nr tre, og jeg spyr flere ganger for dag og er så kvalm at jeg nesten tror jeg dør (noe jeg aldri har gjort eller vert før.) Bekkenløsningen jeg hadde med nr en og nr to omtrent fra dag en er derimot fraværende (bank i bordet). Anonymous poster hash: fe28d...54d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Sånn føler jeg det og. 2 Svangerskap, 2 helt ulike symptomer.. Nå med tredje har jeg fått alt! Hadde ett håp om at nr 3 kanskje betydde at kroppen kunen dette, og derfor ville være uten noe... men neida.. Anonymous poster hash: 27e7a...cce
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Jøss! Har du samme kjønn fra før? Her er heldigvis bekkenløsningen også moderat, men snart 7 år siden nummer 2, så tenker at kroppen er litt mer som nummer 1. (Under 2 år mellom 1 og 2) Anonymous poster hash: 281ff...f27
BøllefrøOgBolla Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har nummer tre i magen, og er MYE dårligere enn jeg var med de to andre... Trodde igrunnen ikke det kunne bli værre enn med dem, men... Hold ut - det blir en fin premie til slutt ❤️
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Samme kjønn. 4år siden sist. Samme far på alle, men vet ikke hva som er i magen nå.. Her er det kvalme og bekkenløsning som er det verste.. Og det kom tidlig. Anonymous poster hash: 27e7a...cce
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jøss! Har du samme kjønn fra før? Her er heldigvis bekkenløsningen også moderat, men snart 7 år siden nummer 2, så tenker at kroppen er litt mer som nummer 1. (Under 2 år mellom 1 og 2) Anonymous poster hash: 281ff...f27 Nei, vi har gutt og jente fra før. Så det er ikke det heller. 😊 Hi Anonymous poster hash: fe28d...54d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Jøss! Har du samme kjønn fra før? Her er heldigvis bekkenløsningen også moderat, men snart 7 år siden nummer 2, så tenker at kroppen er litt mer som nummer 1. (Under 2 år mellom 1 og 2) Anonymous poster hash: 281ff...f27 Nei, vi har gutt og jente fra før. Så det er ikke det heller. Hi Anonymous poster hash: fe28d...54d Kanskje det er tvillinger.. Anonymous poster hash: 27e7a...cce
Plutselig_gravid Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Jeg var kvalm med de tre første, men det var klassisk morgenkvalme.Med nr 4 fikk jeg hyperemesis og kastet opp hver halve time hele dagen og natta. Jeg ville til slutt bare død, og ønsket at jeg skulle abortere. Hadde nr 4 vært nr 1 tror jeg det hadde blitt med det ene barnet :-P æ Har to gutter og to jenter, totalt ulike symptomer i alle svangerskapene. Nr 2 og 4 var desidert verst.
hol(L)y COW Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Og det er ca like langt mellom alle graviditetene... Og samme far. Kanskje det er alderen? 😂😫
Mor di! Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Hadde fine sv.skap med de to første, helt forferdelig med tredjemann. De første to hadde samme kjønn, tredje det motsatte. Vet ikke om det hadde noe å si?
hol(L)y COW Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Jøss! Har du samme kjønn fra før? Her er heldigvis bekkenløsningen også moderat, men snart 7 år siden nummer 2, så tenker at kroppen er litt mer som nummer 1. (Under 2 år mellom 1 og 2) Anonymous poster hash: 281ff...f27 Nei, vi har gutt og jente fra før. Så det er ikke det heller. Hi Anonymous poster hash: fe28d...54d Kanskje det er tvillinger.. Anonymous poster hash: 27e7a...cce 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå