Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg er gravid i uke 36 å barnet ligger i seteleie. Dette er påvist via ul senest for 3 dager siden. I dag har jeg for første gang kjent spark over navlehøyde, dette er noe nytt da alt har foregått i underlivet mitt tidligere. Nå hikker barnet skikkelig å jeg kjenner de rytmiske bevegelsene ca ved hårfestet nedentil. Kan babyen ha snudd seg tro?! Hvor kjenner dere holkene og ligger barnet i hodeleie eller seteleie? Anonymous poster hash: fc2a4...d62
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Armene er sterke nok å kjennes ut som spark på slutten. Anonymous poster hash: 2a22c...2a5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Gravid i uke 36... Antar at du er et ganske voksent menneske. Kanskje på tide å lære forskjellen mellom og/å? Anonymous poster hash: fb57c...809
Millamelis Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Gravid i uke 36... Antar at du er et ganske voksent menneske. Kanskje på tide å lære forskjellen mellom og/å? Anonymous poster hash: fb57c...809 Haha, gå og lek på motorveien a! Til HI: Her er det hodeleie i uke 38, og hikkingen kjennes godt "nedi der" ja
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Gravid i uke 36... Antar at du er et ganske voksent menneske. Kanskje på tide å lære forskjellen mellom og/å? Anonymous poster hash: fb57c...809 Haha, gå og lek på motorveien a! Til HI: Her er det hodeleie i uke 38, og hikkingen kjennes godt "nedi der" ja Ser du også hoppet over noen år på barneskolen 😁 Anonymous poster hash: fb57c...809
Tipptopp Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg kjente hikke godt i alle leier, men spesielt godt merket jeg det der nede når baby var i hodeleie. Noen ganger kjentes det ut som om baby prøvde å hikke seg ut.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Jeg kjente også hikke der nede, og babyen lå i hodeleie. Så godt mulig babyen din har snudd seg. :-) Anonymous poster hash: 7c686...21e
Millamelis Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Gravid i uke 36... Antar at du er et ganske voksent menneske. Kanskje på tide å lære forskjellen mellom og/å? Anonymous poster hash: fb57c...809 Haha, gå og lek på motorveien a! Til HI: Her er det hodeleie i uke 38, og hikkingen kjennes godt "nedi der" ja Ser du også hoppet over noen år på barneskolen 😁 Anonymous poster hash: fb57c...809 Og det begrunner du med..? Men det stemmer, hoppet over tredje klasse! 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå