Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Er dere fornøyd med sexlivet deres? Anonymous poster hash: 6b628...ba4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Nei takk og lov Anonymous poster hash: 0dd82...947
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Min mann har ikke liten penis, men jeg har vært sammen med en som hadde det. Hadde et bra sexliv, men noen stillinger er vanskeligere når mannen har liten penis. Problematisk med fra siden og bakfra. Anonymous poster hash: 8fb69...42e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Ja. Dvs han har ikke kjempeliten når vi har sex, da har den jo vokst :-p men han er veldig redd for at jeg skal se når den er slapp tydeligvis, for får ikke nærme meg. Har et par ganger tatt i den likevel (mest på spøk) og det er faktisk den minste jeg har sett/kjent. Eneste stillingen som ikke går er hvis jeg ligger som en planke og han ligger oppå meg like flat. Og forsåvidt ansikt mot ansikt liggende mot hverandre med ene foten min over han. Men han er den beste jeg noensinne har hatt da! Helt sykt flink i senga, og setter alltid meg først. Alltid! Anonymous poster hash: 5fd47...3a0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Ikke nå, men har hatt. Funket greit for det, tror det viktigste er hvordan han bruker den og at han ikke blir for hemmet av det. (Følte ikke at han jeg var med som hadde liten var klar over det, eller brød seg om det, så da blir det jo enklere) Anonymous poster hash: af503...4f4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Nja, ikke den største akkurat. Kanskje litt under gjennomsnittet. Men han tilfredsstilte meg så til de grader i begynnelsen av forholdet. Etter hvert mistet han piffen under akten, og jeg kjente han ikke inni meg en gang. De siste årene vi hadde sex irriterte jeg meg vettet av at den ikke var større. Så hadde vi sextørke i 4 år før vi ble enige om åpent forhold. Nå har jeg masse deilig sex med andre menn. Og når jeg velger andre menn, teller størrelsen MYE!! Anonymous poster hash: 2f897...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå