Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Hei Er det noen som har laget dette? Vannet dere av pinnekjøttet som vanlig før det ble kokt? Anonymous poster hash: 79dcf...9df
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Vannet ikke ut kjøttet. Har masse rotgrønnsaker i vannet og lar det putre i ca tre timer. Legger det under grillen for å få smeltet endel av fettet og for at det skal bli litt sprøtt. Nam! Anonymous poster hash: 67ed8...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå