Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har forelsket meg i en kollega, men fikk vite at han var opptatt. Jeg måtte mer eller mindre "spørre meg frem og grave" etter om han var singel. Klipte håret mitt for litt siden og da sa han rett før jeg dro for dagen, at han hadde glemt å si meg noe? Å da sa han at han bare ville fortelle meg at jeg ble kjempe fin på håret. Jeg takket og sa at han hadde et kjempe flott smil.  Er dette flørting??? Fløter vi med hverandre? Merker han følger mye med på meg ellers når vi er på jobb og det samme gjør jeg med han. Men jeg må nok bare holde meg unna med tanke på at han har dame!  Anonymous poster hash: 08899...896
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hvis jeg sier positive ting om han og han positive ting om meg, sier han alltid: Så bra. Han sier også at han liker å være singel. Og hvorfor sier han det til meg?   Anonymous poster hash: 08899...896
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Han liker å være singel ? Merkelig  Anonymous poster hash: d39b3...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Det er vanlig å bemerke andres nye hårfrisyre på en arbeidsplass. Det kalles sosial intelligens, ikke flørting. Tror du legger litt mye i dette..  Anonymous poster hash: f4537...188
februarprins2013 Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 vet hvordan det der er, det er så sykt vondt,men man må bare legge det bak seg, vert der selv
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Det er tre alternativer her:  1. Han har blitt singel og har ikke oppdatert alle kolleger om dette. Med andre ord - at du har hørt av noen at han har kjæreste stemmer kanskje ikke lenger, og det stemmer jo med at han gjør et poeng av at han er singel når du er i nærheten.  2. Han har kjæreste, men kunne tenke seg å ha deg på siden - og helst uten at du vet at du er på siden virker det som. En sånn en vil du kanskje ikke ha selvom han skulle bli singel etterhvert (mer eller mindre takket være deg)?  3. Du overtolker fordi du liker ham. Anonymous poster hash: ad869...bb3
*Miss Marple* Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Hvis jeg sier positive ting om han og han positive ting om meg, sier han alltid: Så bra. Han sier også at han liker å være singel. Og hvorfor sier han det til meg?   Anonymous poster hash: 08899...896 Han liker å være singel? Og flørter mens han har dame?  Jo, han høres virkelig ut til å være god fangst.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Hold deg vekk. Han er opptatt.  Nei han flørter ikke.  Anonymous poster hash: f9858...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå