Gå til innhold

Brudd med samboer. Problem ang familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal gå fra hverandre.

Det er Værste er nesten bruddet med familien hans. Har fått ett vennine forhold til søsteren. Moren er en ny mor for meg. Hytten som er hans familie sin er som mitt andre hjem.

Er nesten værre å skilles fra familien enn min samboer.

Er det greit å ha kontakt med hans familie?

Vi har 2 barn sammen og vært sammen i 12 år

Anonymous poster hash: 7c00c...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du ha kontakt videre med familien.

De ønsker sikkert det de også så fremt bruddet ikke skyldes noe du har gjort som du ikke burde

Skrevet

Vi har rett og slett mistet kjærligheten. Elsker hverandre ikke lengre. Tror vi klarer å fungere

Anonymous poster hash: 7c00c...202

Skrevet

så fremt bruddet ikke skyldes noe du har gjort som du ikke burde

Wow, bare wow.  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7e774...594

Skrevet

Min søster har akkurat flyttet fra mannen etter 15 år.

Og tro meg, vi som familie syns også det er fryktelig leit. Vi har jo blitt glad i ham, vi også. Så vi håper jo han ønsker å holde kontakt med oss videre. De er ikke uvenner, ingen har behandlet den andre stygt osv, så vi har ingen grunn til å ikke ville ha ham i livet lenger. Han vil alltid være far til mine tantebarn og onkel til mine barn :)

Så hi; sett fra den andre siden, jeg hadde blitt veldig glad om du fortsatt ville ha kontakt med meg selv om det nå er slutt mellom deg og min bror :) Eneste negative er at det kan dra seg litt til hvis han får seg ny dame som ønsker å sabotere for dere :(

Anonymous poster hash: 29f43...d76

Skrevet

Wow, bare wow.  :sjokkert:Anonymous poster hash: 7e774...594

Hvorfor svarer du sånn?

Min eks forlot meg som gravid, vi hadde 3 barn til. Han terroriserte meg i flere år før og etter bruddet. Min familie er ikke så jævla hypp på å ha kontakt med ham :P

Ikke så rart hun kommenterer det, vel?

Skrevet

Wow, bare wow.  :sjokkert:Anonymous poster hash: 7e774...594

Hvorfor svarer du sånn?

Min eks forlot meg som gravid, vi hadde 3 barn til. Han terroriserte meg i flere år før og etter bruddet. Min familie er ikke så jævla hypp på å ha kontakt med ham :P

Ikke så rart hun kommenterer det, vel?

HI er ikke en mann (går jeg ut fra, men for all del, i disse tider kan en ikke ta noe for 100% sikkert).

Innlegget insinuerte at HI hadde vært utro. Derfor reagerte jeg.

Skrevet

Det etter min erfaring greit helt til han finner en ny kjæreste og hun blir sjalu og frustrert pga den alltid tilstedeværende eksen...

Anonymous poster hash: c8b26...aa4

Skrevet

Wow, bare wow. :sjokkert:

Jeg gjør noe jeg ikke burde (er utro og vil gå fra han) og det føles så feil at hele familien hans kommer til å fryse meg ut pga noe som egentlig kun er mellom ham og meg. Men sånn er samfunnet, alle mener de har rett til å mene og dømme... trist for alle, egentlig, men absolutt en måte å kontrollere folk på. Jeg kvier meg ihvertfall for å bryte ut, pga fordømmelsen. Lettere å være utro da. Så ja, å si at man bør fryses ut fordi man gjør noe man ikke 'burde', ja det er lett å si før man har vært oppi det selv 😔

Anonymous poster hash: 7dd81...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...