Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Noen som har vært borti lignende ? Tok en test om ettermiddagen, 2 dager etter manglende menstruasjon (den kan jeg alltid stille klokka etter ellers) Negativ test. Skal ta en ny i morgen tidlig, det er da 5 dager siden forventet mens. Dersom den også er negativ, er det vel ingen tvil ? Det går ikke an å være så mange dager over mens uten å få utslag på test? Anonymous poster hash: e6064...dd8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Noen som har vært borti lignende ? Tok en test om ettermiddagen, 2 dager etter manglende menstruasjon (den kan jeg alltid stille klokka etter ellers) Negativ test. Skal ta en ny i morgen tidlig, det er da 5 dager siden forventet mens. Dersom den også er negativ, er det vel ingen tvil ? Det går ikke an å være så mange dager over mens uten å få utslag på test? Anonymous poster hash: e6064...dd8 Har du hatt ubeskyttet sex? Hvis ja; du kan være gravid. Hvis du er gravid, så finner du tidsnok ut av det. Et svangerskap er ca 9 måneder, så du rekker uansett å forberede deg. Jeg skjønner ikke hva som haster så voldsomt. Anonymous poster hash: 1de18...6aa
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Noen som har vært borti lignende ? Tok en test om ettermiddagen, 2 dager etter manglende menstruasjon (den kan jeg alltid stille klokka etter ellers) Negativ test. Skal ta en ny i morgen tidlig, det er da 5 dager siden forventet mens. Dersom den også er negativ, er det vel ingen tvil ? Det går ikke an å være så mange dager over mens uten å få utslag på test? Anonymous poster hash: e6064...dd8 Har du hatt ubeskyttet sex? Hvis ja; du kan være gravid. Hvis du er gravid, så finner du tidsnok ut av det. Et svangerskap er ca 9 måneder, så du rekker uansett å forberede deg. Jeg skjønner ikke hva som haster så voldsomt. Anonymous poster hash: 1de18...6aa Det er da ikke så forhastet å teste flere dager etter forventet mens vel ? Anonymous poster hash: e6064...dd8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Noen som har vært borti lignende ? Tok en test om ettermiddagen, 2 dager etter manglende menstruasjon (den kan jeg alltid stille klokka etter ellers) Negativ test. Skal ta en ny i morgen tidlig, det er da 5 dager siden forventet mens. Dersom den også er negativ, er det vel ingen tvil ? Det går ikke an å være så mange dager over mens uten å få utslag på test? Anonymous poster hash: e6064...dd8 Null stress i joggedress var 3 mnd siden min siste TR og jeg er ikke gravid. Flere som opplever at det hopper over en måned uten at man er gravid. Har ikke egget sluppet eller at det gått til grunne på annet vis, får du heller ikke TR vet du. Du MÅ ikke nødvendigvis være gravid hvis du er forsinket. Anonymous poster hash: 547f3...b6d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Noen som har vært borti lignende ? Tok en test om ettermiddagen, 2 dager etter manglende menstruasjon (den kan jeg alltid stille klokka etter ellers) Negativ test. Skal ta en ny i morgen tidlig, det er da 5 dager siden forventet mens. Dersom den også er negativ, er det vel ingen tvil ? Det går ikke an å være så mange dager over mens uten å få utslag på test? Anonymous poster hash: e6064...dd8 Null stress i joggedress var 3 mnd siden min siste TR og jeg er ikke gravid. Flere som opplever at det hopper over en måned uten at man er gravid. Har ikke egget sluppet eller at det gått til grunne på annet vis, får du heller ikke TR vet du. Du MÅ ikke nødvendigvis være gravid hvis du er forsinket. Anonymous poster hash: 547f3...b6d Ok, takk. Jeg har aldri opplevd å være forsinket før. Hi Anonymous poster hash: e6064...dd8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Hvis du ønsker å bli gravid, så tvi tvi 👏👏 Anonymous poster hash: 51e89...7af
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Hvis du ønsker å bli gravid, så tvi tvi 👏👏 Anonymous poster hash: 51e89...7af Takk. Er litt delt. Har to på 12 og 8 fra før. Anonymous poster hash: e6064...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå