Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Lurer på om det er en sammenheng? Anonymous poster hash: 22fa1...5b0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hva er tryptofobi? Anonymous poster hash: a2509...519
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Hva er tryptofobi? Anonymous poster hash: a2509...519 Angst for små hull. Med andre ord: enda en "diagnose" basert på tøys. Anonymous poster hash: 67de8...93f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Ja, tullediagnoser som man tilegner seg for å sitte på ræva og motta sykepenger hører som regel sammen. Høysensitiv er ingen diagnose, det er moteting som er funnet opp for å utnytte velferdsstaten enda mer. Folk er forskjellige - noen er mer vare for lyder enn andre, noen er sjenerte, noen liker seg ikke blant for mange mennesker, mens andre igjen føler seg ensomme hvis de ikke har folk rundt seg hele tiden. Man trenger ikke å sette diagnose på alt!!! Skjerp dere! Anonymous poster hash: edc08...340
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Hva er tryptofobi? Anonymous poster hash: a2509...519 Angst for slike hull: Anonymous poster hash: 9785b...002
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg bare lurer på noe...hva har man redd for når man har angst for små hull? Hva tror man hullene skal gjøre med en? Anonymous poster hash: 0c784...8ed
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Veldig fint hvis det ikke blir lagt ut sånne bilder i denne tråden. For oss som sliter med dette, er det helt grusomt. Jeg er så ille at ser jeg ikke bort, ville jeg mest sannsynlig kastet opp. Jeg har alltid hatt det. Da jeg var barn og. Men jeg er overhodet ikke høysensitiv. Jeg er ellers i livet veldig sterk og tøff, har alltid vært det. Har ingen annen angst. Og er selvfølgelig ikke ute av arbeidslivet grunnet noe sånt. Anonymous poster hash: 610e8...22c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Veldig fint hvis det ikke blir lagt ut sånne bilder i denne tråden. For oss som sliter med dette, er det helt grusomt. Jeg er så ille at ser jeg ikke bort, ville jeg mest sannsynlig kastet opp. Jeg har alltid hatt det. Da jeg var barn og. Men jeg er overhodet ikke høysensitiv. Jeg er ellers i livet veldig sterk og tøff, har alltid vært det. Har ingen annen angst. Og er selvfølgelig ikke ute av arbeidslivet grunnet noe sånt. Anonymous poster hash: 610e8...22c Så du ble ikke påvirket av bildet over da? Anonymous poster hash: 3daa5...83a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Høysensitiv er ikke en diagnose men en del av personligheten. Som sjenert, utadvendt, emosjonell. Men jeg ser ikke at det skulle være en sammenheng mellom høysensitiv og denne eller andre fobier (bortsett fra kanskje sosiale fobier)? Anonymous poster hash: b966e...f55
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Høysensitiv og ikke tryptofobi. Og i hundre prosent jobb. Høysensitiviteten gjør selvfølgelig st jeg kan bli sliten i visse tilfeller, men de styrer jeg heller unna. Alt i alt er personlighetstrekket en enorm fordel i enkelte situasjoner, da høysensitive ofte er svært empatiske og vare for andres følelser. Bare en liten digresjon til deg som tydeligvis er så provosert over at enkelte er mye mer følsomme enn andre. Som du selv sier er det ikke en diagnose, men et personlighetstrekk som altså kan være et kjempefortrinn om man er klar over det selv og innretter seg deretter Anonymous poster hash: d6e8f...f8c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Veldig fint hvis det ikke blir lagt ut sånne bilder i denne tråden. For oss som sliter med dette, er det helt grusomt. Jeg er så ille at ser jeg ikke bort, ville jeg mest sannsynlig kastet opp. Jeg har alltid hatt det. Da jeg var barn og. Men jeg er overhodet ikke høysensitiv. Jeg er ellers i livet veldig sterk og tøff, har alltid vært det. Har ingen annen angst. Og er selvfølgelig ikke ute av arbeidslivet grunnet noe sånt. Anonymous poster hash: 610e8...22c Så du ble ikke påvirket av bildet over da? Anonymous poster hash: 3daa5...83a Selvfølgelig ble jeg det, men lukket øynene umiddelbart. Så ble bare kvalm og uvel. Anonymous poster hash: 610e8...22c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Altså; man har angst for hull på kroppen? Piercing, hull i ørene og sånt - siden det reageres på bildet mener jeg. Ikke redd for hull i bakken osv? Anonymous poster hash: 2fe9e...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå