Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 At man i en krangel får noe kastet på/etter seg? Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hvis det ikke er av små barn er det jo ganske hårreisende. Anonymous poster hash: d3364...d3d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 For meg er det helt uakseptabelt! Det er en form for vold. Jeg kunne akseptert et enkelttilfelle hvis det som ble kastet var noe ufarlig. Men hadde mannen hatt et sinnemestringsproblem (noe det er når man ikke greier å styre seg) så ville jeg krevd at han tok sinnemestringskurs og at vi gikk i parterapi. Ved gjentakelser hadde jeg gjort det slutt. Anonymous poster hash: b955c...8c7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Hvis det ikke er av små barn er det jo ganske hårreisende.Anonymous poster hash: d3364...d3d Vet ikke helt hva jeg skal føle eller gjøre, Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 For meg er det helt uakseptabelt! Det er en form for vold. Jeg kunne akseptert et enkelttilfelle hvis det som ble kastet var noe ufarlig. Men hadde mannen hatt et sinnemestringsproblem (noe det er når man ikke greier å styre seg) så ville jeg krevd at han tok sinnemestringskurs og at vi gikk i parterapi.Ved gjentakelser hadde jeg gjort det slutt. Anonymous poster hash: b955c...8c7 Det var ikke noe farlig. Men jeg fikk det (jakke) i ansiktet. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Det at du har opprettet denne tråden viser jo at det som skjedde er noe du føler ikke er greit. Anonymous poster hash: b955c...8c7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Det at du har opprettet denne tråden viser jo at det som skjedde er noe du føler ikke er greit. Anonymous poster hash: b955c...8c7 Ja, det føler jeg. Vet bare ikke hva mer jeg føler, om begeret har rent over eller ikke. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410 Heller mot det siste, da han kom inn etter å ha stukket av og jeg konfronterte ham så lo han hånlig av meg og sa "ja, det var sikkert veldig vondt". Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13 En jakke. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410 Heller mot det siste, da han kom inn etter å ha stukket av og jeg konfronterte ham så lo han hånlig av meg og sa "ja, det var sikkert veldig vondt". Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13 En jakke. Anonymous poster hash: 54f10...176 Unnskyld meg, men hva i all verden betyr det at han "kom inn etter å ha stukket av"? Er dette et voksent menneske? Hva "stakk han av" fra? Anonymous poster hash: 8def0...6fd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Uakseptabelt av barn og enda verre av voksne! Anonymous poster hash: e7c3d...5f8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410 Heller mot det siste, da han kom inn etter å ha stukket av og jeg konfronterte ham så lo han hånlig av meg og sa "ja, det var sikkert veldig vondt".Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13 En jakke.Anonymous poster hash: 54f10...176 Unnskyld meg, men hva i all verden betyr det at han "kom inn etter å ha stukket av"?Er dette et voksent menneske?Hva "stakk han av" fra? Anonymous poster hash: 8def0...6fd At jeg sa at vi har problemer. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #14 Skrevet 10. desember 2015 Uakseptabelt av barn og enda verre av voksne!Anonymous poster hash: e7c3d...5f8 Barn kan du i hvertfall kjefte på... Føler jeg snakker til en vegg Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #15 Skrevet 10. desember 2015 Hva blir det neste han kaster etter deg, eller i veggen... Anonymous poster hash: 310b1...b8e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #16 Skrevet 10. desember 2015 Hva blir det neste han kaster etter deg, eller i veggen... Anonymous poster hash: 310b1...b8e Ja, man føler seg jo ikke helt trygg. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #17 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410 Heller mot det siste, da han kom inn etter å ha stukket av og jeg konfronterte ham så lo han hånlig av meg og sa "ja, det var sikkert veldig vondt".Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13 En jakke.Anonymous poster hash: 54f10...176 Unnskyld meg, men hva i all verden betyr det at han "kom inn etter å ha stukket av"?Er dette et voksent menneske?Hva "stakk han av" fra? Anonymous poster hash: 8def0...6fd At jeg sa at vi har problemer. Anonymous poster hash: 54f10...176 Du sa dere har problemer, og da stakk han av, for så å kaste ting på deg da han kom tilbake.... Du hører kanskje selv hvordan dette virker? Anonymous poster hash: 8def0...6fd
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #18 Skrevet 10. desember 2015 Jeg kastet en pute etter sambo en gang, bommet & begge to lo så vi glemte hele krangelen. Da er det ikke så ille, men er det noe som kan skade den det blir kastet mot er det ikke ok i det hele tatt! Ville helt klart revurdert forholdet om min sambo kastet noe hardt mot meg... Anonymous poster hash: 9f305...a47
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #19 Skrevet 10. desember 2015 Om det er verdens snilleste kar som av en eller flere grunner tippa litt over med å hive en jakke på deg så mener jeg at du må se det i sammenheng - kanskje han sliter på jobben, kanskje han sover dårlig, kanskje han bekymrer seg mye (neida, man skal ikke unnskylde, men man kan forklare). Om det er en engangs hendelse og det passer dårlig til hvordan han ellers er ville jeg nok tilgitt og vært raus. Om det derimot "passer inn" i et mønster med en oppfarende ugrei kar som bare vil ha det som han vil og ellers ikke er noe særlig, så ville jeg tenkt meg grundig om. Anonymous poster hash: ec9c7...410 Heller mot det siste, da han kom inn etter å ha stukket av og jeg konfronterte ham så lo han hånlig av meg og sa "ja, det var sikkert veldig vondt".Det kommer an på hva det er. Jeg ser det som helt uproblematisk om det er et garnnøste eller en T-skjorte, men ganske alvorlig om det var en stekepanne eller en stor skiftnøkkel. Hadde det vær en kjele med kokende olje ville det vært grotesk. Anonymous poster hash: dc5db...e13 En jakke.Anonymous poster hash: 54f10...176 Unnskyld meg, men hva i all verden betyr det at han "kom inn etter å ha stukket av"?Er dette et voksent menneske?Hva "stakk han av" fra? Anonymous poster hash: 8def0...6fd At jeg sa at vi har problemer.Anonymous poster hash: 54f10...176 Du sa dere har problemer, og da stakk han av, for så å kaste ting på deg da han kom tilbake.... Du hører kanskje selv hvordan dette virker? Anonymous poster hash: 8def0...6fd Han kastet den før han gikk ut døra. Han har sinneproblemer, men ikke nevn det engang..da blir han sint og fornekter det. Ja, jeg ser hvordan det høres ut. Familievernkontoret kanskje Anonymous poster hash: 54f10...176
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #20 Skrevet 10. desember 2015 Jeg kastet en pute etter sambo en gang, bommet & begge to lo så vi glemte hele krangelen. Da er det ikke så ille, men er det noe som kan skade den det blir kastet mot er det ikke ok i det hele tatt! Ville helt klart revurdert forholdet om min sambo kastet noe hardt mot meg...Anonymous poster hash: 9f305...a47 Det var ikke hardt, men det var hele greia og, symbolikken. Anonymous poster hash: 54f10...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå