Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg skal på en date i dag med en super mann, vil ikke avlyse. Men jeg var oppe i natt og var så dårlig i magen. Det virker som det har roet seg, men jeg er helt sånn skjelven i kroppen, sikkert dehydrert og føler meg tom. Har fått i meg avokado med salt, litt vann og biola. Hva annet kan jeg gjøre? Er fortsatt noen timer til jeg skal møte han, men må jo ha energi til å prate. Vil jo helst være litt "ovenpå" liksom. Hjelp Anonymous poster hash: 2ddf8...45a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Smitte han med omgangssyke på første date virker som en god start Jeg hadde avlyst, og hadde jeg vært han ville jeg satt stor pris på om du avlyste... Anonymous poster hash: 15a56...f09
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Smitte han med omgangssyke på første date virker som en god start Jeg hadde avlyst, og hadde jeg vært han ville jeg satt stor pris på om du avlyste... Anonymous poster hash: 15a56...f09 Det er ikke omgangssyke, det er pga en medisin som jeg sjeldent tar og som noen ganger slår ut på magen. Anonymous poster hash: 2ddf8...45a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Huff, føler med deg! Jeg var på første date med en fyr for noen år tilbake som jeg hadde møtt på sukker. Jeg kom hjem fra ferie et par dager før og hadde vært uggen i magen siden flyturen hvor jeg spiste noe dårlig mat. Jeg måtte på do 3-4 ganger i løpet av kaffedaten på 1.5 time.. Var alt for flaut å si hvorfor så han trodde vel kanskje jeg kjedet meg maks :-p Vi møttes ikke igjen for å si det så. Uansett, redningen for meg ble Imodium Comp. Etr tre dager med løs mage fikk jeg tips om den, og etter første dose var det over. Lettere irritert over at jeg hadde gått tre dager når det kunne vært en Vet ikke om kan ta den samtidig med medisinen du tar, men det vet sikkert apoteket hvis du spør Lykke til på date:) Anonymous poster hash: 33ee3...b71
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Drikk oppløsning av resorbs eller gempulver, evt. Eplejuice blandet med farris. Det får orden på saltbalansen og du vil føle deg bedre. Anonymous poster hash: 7cb0c...b7d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Takk for svar! Sjekker i medisinskapet nå Anonymous poster hash: 2ddf8...45a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Imodium!! Og lykke til på date Anonymous poster hash: 1690e...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå