Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Kan noe være galt? Ville ikke bekymre meg når jeg var der sist uke, men har tenkt på det i løpet denne uka. Kanskje det kan være noe galt? Den lille lå på ryggen, fikk se både armer og ben. Men h*n lå helt stille. Jeg fikk se et bankende hjerte ❤ Legen sa ingen ting, men tenkte over i etter tid at legen prøvde å få den lille til å røre på seg. Han dunket med fingrene på livmoren, men hjalp ingenting. Fikk ny time neste uke, så kan vel ikke gjøre annet enn å vente... Burde vel egentlig ha sett en akrobat i magen 9+3😕 Anonymous poster hash: f8df3...68c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hvorfor gå på ul så tidlig når det bare fører til frustrasjon og mer engstelse? Man kan ikke gjøre noe, verken fra eller til. Kun vente og krysse fingrene for det beste! Anonymous poster hash: cb193...891
Kanutten83 Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Da jeg var på ul i uke 9 så lå også fosteret helt stille med unntak av en ørliten bevegelse en gang, og det var bare flaks jeg så det. 3 uker senere lå han så lite i ro at jeg kunne kjenne det selv
TPK Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 De hadde nok sagt noe hvis det var bekymringsverdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå