Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Barnet mitt kastet opp under et måltid i bhg. Jeg ble ringt etter og hentet. Har ikke kastet opp noe før under frokosten i dag, altså under nok et måltid. Spiste middag til den store gullmedaljen i går uten å kaste opp. Pga smitte og et annet barn med kronisk sykdom i bhg holder jeg barnet hjemme i dag. Da jeg leverte eldste sa de at det var et annet barn som hadde kastet opp i natt. Er dette omgangssyke? Fin i formen ellers, ingen feber og drikker som vanlig.Ikke gitt noe mer brød mat men fått mariekjeks, eple og vann. Anonymous poster hash: bd0c1...4f5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Jepp, er nok en mild variant. Mitt barn kastet opp kun en gang og var i helt fin form etterpå, men det går mye omgangssyke nå, så det er ingen grunn til å tro at det skulle være noe annet. Anonymous poster hash: b859e...a74
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Min sønn har og hatt det slik. 3 ganger på 4 uker. Legen tror muligens det ikke er omgangssyke lenger. Hver gang har han bare kastet opp en gang. Og han er sånn som kan gulpe når han ler mye og slikt...4 år. Anonymous poster hash: 8d71b...7ae
TPK Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Sannsynligvis. Men du skal uansett holde barnet hjemme i to døgn etter oppkast i tilfelle. Med mindre du vet sikkert at det er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Min sønn har og hatt det slik. 3 ganger på 4 uker. Legen tror muligens det ikke er omgangssyke lenger. Hver gang har han bare kastet opp en gang. Og han er sånn som kan gulpe når han ler mye og slikt...4 år. Anonymous poster hash: 8d71b...7ae sønnen min har hatt mye gulping fordi han putter for mye mat i munnen og brekker seg. Snakket med bhg og om han er fin til i morgen kunne han komme. Han har nok bare puttet for mye i munnen og brekket seg. Siden det var ved måltidene begge gangene. Det som var dumt var at i går var han på stor avdeling da det skjedde. Hadde han vært på avdelingen han går, ville de ansatte visste om det var mat eller omgangsyke. HI Anonymous poster hash: bd0c1...4f5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Sannsynligvis. Men du skal uansett holde barnet hjemme i to døgn etter oppkast i tilfelle. Med mindre du vet sikkert at det er noe annet. Jeg vet, men er veldig sikker på at det bare er for mye mat i munnen. Men ja det går veldig mye omgangssyke så vi får det vel snart. gikk nesten 20 timer mellom hver oppkast. og han spiste masse middag i går med rømme. ingen kvalme ingen oppkast da. Anonymous poster hash: bd0c1...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå